Simsimisim

Gud så jag har sovit gott inatt. Drömde om min mage och att jag sprang omkring och var så stolt över att den var ett halvår gammal. Ett halvår! Det är faktiskt ganska mycket.

Slutade lite tidigare från skolan idag. Tänkte att jag faktiskt skulle rycka mig i kragen och fara och simma. Så jag for en snabbis. Hade packat ner bikinin men det visade sig att den inte passade nå mer så jag fick simma i underkläderna istället. Men det gick lika bra det med. Skönt att få känna sig viktlös men sen när man väl skulle kliva upp så kände man sig tyngre än aldrig förr. Kostade 40 kronor att simma. 450 för ett 4 månaders kort om man nu inte är student som jag är och då får det för 200.
200 kronor för 4 månader är väldans billigt. Jag ska köpa ett 4 månaders kort nu nästa gång jag far dit.

Peters far och Åsa har bjudit hem oss på kålpudding. Så det ska bli himla gott måste jag säga. Speciellt skönt att inte behöva laga maten själv. Ska iväg till IcaMaxi och köpa billig köttfärs också!


Kommentarer
Postat av: Jaana

Hej Erica! "Det här är min gamla bästis mage". Faan vad jag har haft ångest över det där.. kanske egentligen inte världens grej men jag har alltid stört mig på folk som tror att en gravid är för allmän beskådning och kladdvänlig osv. Skit samma.. Snygg du blivit förresten! Det är som nått speciellt. Men du... hypa inte för mycket vad gäller dyra grejer - och köp inte en registreringsplåt va? Och gå inte med i alla-mammors-skrytar-klubb. Var den jordnära Erica du alltid varit! Kram/ Jaana PS: Vilka namn förutom Tilde funderar ni över?

2007-09-17 @ 16:14:36
URL: http://jaanaalm.blogspot.com/
Postat av: Emma F

Vart simmar du? pontus, hertön, eller g-stad?
på söndagar har vi babysim med en massa små bebiar från 4 veckors ålder i gammelstan iallafall, det borde ni prova på sen :)

2007-09-17 @ 17:05:46
URL: http://solouniko.blogg.se
Postat av: madde

Åh så skönt att få simma. Vi har varit på väg till badhuset så väldans länge nu, men jag har inga badkläder som passar. Har knappt ett par trosor som passar nu när maen är så himla låg. :) hoppas allt är bra annars!

2007-09-17 @ 22:26:52
URL: http://tildesmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0