Stadens gator och torg..

Peter ligger fortfarande och sover. Nog för att han var vaken väldigt länge igår. Var det någon som hörde den enorma smällen där sent på natten?

Tänkte fara in till stan och handla lite nödvändiga saker. Behöver verkligen en BH och ett linne. Vill fortfarande alldra hellst ha tjocka leggings med en klänning och stövlar med det lär ju inte bli av.

Var hos Daniel och Åsa igår kväll. Till väldigt sent om man tänker att det var jag som var ute. Först var vi och åt på Asian Kitchen och maten vi beställde var underbart god. Shanghai Beef - Krispig strimlad biff på hetplatta med paprika, vitlök och chili.  Kan tänka mig besöka det stället när det bli dags för middag och öl för mig och Peter om sisådär ett halvår.

Har varit sugen på Mcdonalds sallad ett bra tag nu så det är nog det som kommer att gälla till lunch. Peter vill så gärna till Daniel och se de lägga kakel då de ska göra det på ett speciellt sätt. Jag ska följa med och titta på Anders lilla son, Victor. En sån sötnos.

Nä nu ska jag fara iväg!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo jag hörde smällen, och kände den dessutom. Hela lägenheten skakade. Jag trodde nån försökte spränga bort huset eller nånting hehe!

2007-09-22 @ 13:07:11
URL: http://cinderellas.blogg.se
Postat av: sanna

hörde smällen också...crazy crzy

2007-09-22 @ 14:14:15
Postat av: Sussi

ja fan vad var det för något. Jag å Christoffer höll fan på skita ner oss. Jävla svin vidrigt!

2007-09-22 @ 14:29:54
URL: http://sussisfoto.se
Postat av: madde

Ja vi hörde också smällen. Låg vakna hela familjen efteråt. Skitläskigt. Vad var det för något?

2007-09-22 @ 20:50:44
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Postat av: Fia

Jag valde att ta städningen själv för då fick vi nycklarna 1,5månad tidigare=) Och även om hon hade städat så hade jag gjort om allt,man vill se själv att det blir ordentligt gjort..trodde bara inte att det skulle va så smutsigt.

2007-09-23 @ 11:12:18
URL: http://zophiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0