Tjatet lönade sig!

Har ju tjatat ett tag på Peter att jag vill ta upp spjälsängen. Och igår efter att vi köpt den nya mobilen så gjorde han det! Så nu har vi fixat och donat fast det är alldeles för tidigt. Men jag älskar det.  Spjälsängen är dessutom världens bästa stöd för mig när jag har ont och ska ta mig upp ur sängen.

Så hela gårdagen kan man nästan säga spenderades med att flytta runt saker i lägenheten och om det går så är jag ännu mer nöjd med hela helhetskänslan. Rummet har blivit en barnkammare på ena sidan och så en vuxensida på den andra.

image26


Det ser ju alltid bättre ut "in real life", men jag är väldigt nöjd.


image27

Och så en underbar bild på min snygging ovanför den nyinköpta mobilen.


Kommentarer
Postat av: LinnB, som ocksa ar i thailand. :)

shit vad fint, jag borjar nastan att grota. helt fin mobil och hyllorna passar perfekt in dar. jag saknar er dar hemma kommer snart hem :)

2007-09-23 @ 12:29:28
Postat av: Mallan

Åh vad mysigt :) Och den där lilla bruna mysdressen såg ju för gosig ut! Kul med foton! Kram

2007-09-23 @ 13:41:28
Postat av: Malin

Va mysigt :) Ska också hem och bädda spjälsängen och hänga upp mobilen i veckan!

2007-09-23 @ 20:52:47
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se
Postat av: helena

åh vad mysigt det ser ut!

2007-09-23 @ 20:57:38
Postat av: Fia

Jo det är det jag tänker,men inte mange..han vill ha den som är lite annorlunda..sen att man kommer få stå ut med migrän längre fram tänker inte han på:P

2007-09-24 @ 13:15:58
Postat av: Sandra

Tack så mycket :)

2007-09-24 @ 15:02:25
URL: http://cinderellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0