Tjockis!

Min älskade och Daniel håller på att fixa i Daniels kök. Jag är uttråkad. Ska hem snart och laga god mat. Kotletter med godsås och potatis. Är ju så gott med potatis numera. Min cravings skiftar ganska mycket. Rån med bregott älskar jag och äter mns 6 stycken per dag.

Peter kände de första sparkarna igår. Man såg att han blev lycklig, han känner nog att han blir lite mer delaktig nu. Tycker det känns roligt, blir mer familjekänsla på något sätt.

Har fått städat idag aillfall. Skönt att ha det bortgjort innan man börjar skolan. Har varit och ränt runt till biblioteket för att hitta kursböcker men det är någon idiot som har valt att ha hemma böckerna för länge. Känner inte att jag har råd att lägga ner tusenlappar på böcker som ska användas i 3 månader.

Såg Knocked up igår. En riktigt trevlig film. Tycker det är mycket om förlossningar och graviditeter som cirkulerar runt en för tillfället. Speciellt nu när "sjukhuset" har startat på 3an.



Lyckan de kände när de fick veta att de skulle bli föräldrar! Fast det är väl förståligt med tanke på att de bara träffats en gång tidigare.

Vi är då överlyckliga iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0