Vecka 24

Har varit lite dålig på fotandet av magen. Ska göra det idag sen när Peter kommer hem. Är ju så roligt att ha senare också. Har ju faktiskt gått in i v.24 idag.

Har växt nå jävulusiskt  de senaste dagarna och min älskade liten sparkar på för fullt. Längtar till på måndag då vi ska till BM och mäta och lyssna.

Hade tänkt skriva ihop de sista delarna av arbetet men som jag har insett så kan jag inte arbeta på fredagar om jag inte verkligen behöver det. Just nu känns det som att jag bara vill koppla av och ta det lugnt.

Hade velat fara runt och titta på saker som behövs köpas och räkna ihop en någorlunda kostnad.
Sökte ju till vikarieförmedlingen men dem har ju inte hört av sig än så det blir säkert inget av det.

Ska nog ringa en signal till mamma min och fjäska in oss för middag i helgen. Är så gott och äta där och speciellt när man inte själv behöver laga maten. Sällskapet är det ju inte heller något fel på=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0