0

Idag har jag inte promenerat något alls vilket gjorde att stegräknaren stannade på 0.

Att vara ensam tjej i ett killgäng är fruktansvärt tråkigt. Ikväll var det bastu och bowling. Jag hade jätte gärna velat fara men Peters reaktion var " Erica, det är massa killar som ska basta" . Så, välkommen var man då inte. Kanske var lika bra då de flesta hade blivit förskräckta av att se mig i bikini.  Hursomhelst så for Peter.

Sitter hos mamma med Tilde. Har fått ner One Tree Hill så jag tänkte unna mig lite egentid vilket inte händer så ofta. Snarare aldrig. +et är att mammas säng nog är den skönaste som går att finna och att jag även blir serverad god grillad mat.

Har varit på badhuset med Tilde idag. Hon gillade det än en gång så vi hoppas att det håller i sig. Peter tyckte också det var skoj. Självklart glömde vi kameran. Om det fortsätter så lär vi aldrig få en bild på Tilde i bassängen.

Kommentarer
Postat av: helena

kan vi inte åka och bada nån dag, sandra och ebba vill säkert också följa? melker älskade att bada! har du köpt årskort?

2008-04-20 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0