10580

Jag och Peter tog oss ut på en promenad. Vi gick runt sjön och in till stan. Stegräknaren hamnade i slutändan på 10580. Var ju ändå bra med tanken på att jag inte skulle promenera något i helgen. 1 dags vila iallfall.

Tilde ligger och sover i vagnen och Peter for just iväg till hockeyn. Vi ska passa på att få tvättat under tiden. Annars händer det inte mycket och har inte hänt mycket under helgen.

Tilde älskar leksaksbananen som jag köpte. Hon kan pilla på den i evigheter. En väldigt nöjd bejbis som bara pratar mer och mer för var dag som går. Hon känns inte ens som en bejbis längre. Jag och Tilde, vi gör ett starkt team.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är lite olika hur jag har på den och inte, men nu i helgen har den vart på i stort sett hela dygnet. Så är inte bara prommenadsteg utan vardagssteg också! =)
Man kan ju se på min vilket som är prommissteg å vad som är vardagssteg.

2008-04-20 @ 19:46:11
URL: http://mammakarlsson.blogg.se
Postat av: helena

leksaksbanan?
melker fick en gris som heter bella i doppresent, han älskar den! jag hade önskat mig den åt honom. ska lägga in en bild i bloggen nån dag :-)

2008-04-20 @ 22:11:56
Postat av: Anonym

MIn heter Omron walking style 2, beställde den från nätet nånstans, minns inte varifrån.. då kostade den 325 inkl. frakt, så den är rätt dyr. Brukar säljas i hälsokostaffären i strand för 399 kr. Den visar antal steg, antal steg som är i prommenadtakt (mer än 1 steg/sekund i mer än 10 minuter) Där ställer du in steglängden och sen visar den kalorier och hur långt du gått också. Plus att den har 7 dagars minne så man kan gå tillbaka och kolla, jag tycker den är himla fin. Sen behöver man inte knäppa fast den i brallan utan man kan ha den runt halsen eller i väskan eller där man behagar.. =)

2008-04-21 @ 08:24:14
URL: http://mammakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0