13426

Är jätte roligt att få så positiva kommentarer om mina promenader. Ni hjälper mig att få orken och lusten när jag väl är ute och promenerar.

Idag har det blivit en promenad in till stan med Sandra nr.2. Vi gick runt en sväng och jag passade på att inhandla lite nya byxor åt Tilde. Självklart väldigt flickiga eftersom att både Peter och mormor kräver det. Sandra tog bussen hem och jag tog och styrde mina ben mot svartöstan och sedan hem.  Stegräknaren stannade på 13426 steg. Nu är det helg och då blir det ett lugnare tempo med lite mer onyttigheter.

Har tagit farm sittvagnen till gumman och den gillades. Blev inte alls lika mycket tjorv i affärerna som det brukar vara. Eftersom att vädret är tokfint så behövdes det inte heller nå mycket kläder. Hon tyckte nog det var jätte skönt. Nu ligger damen och pratar med snuttefilten och vänder på sig. Jag väntar på att mannen i huset ska komma hem så att jag än en gång får fara ut till storheden och se om det finns något på rean.

Tilde har fått jättefina NIke skor av Sandra nr2. (Båda heter Sandra och deras karlar heter Tomas och deras barn heter Ebba. Är väldigt svårt att förklara vem man menar. Så nu mera blir det Sandra nr.1 och Sandra nr.2.) Hur som helst så har jag tagit nya kort både med och utan skor på så jag ska tömma kameran ikväll. Är alldeles för lat nu.

HA en underbart trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, du är skitduktig på att promenera helt enkelt! Trevlig helg på er!

2008-04-18 @ 19:42:12
URL: http://emmalottapialia.blogspot.com
Postat av: Cecilia

ser att min granne är riktigt duktig på att vara ute i det fina vädret :-) tilde är förstårss super söt på bilderna :-)

2008-04-18 @ 22:53:17
URL: http://flickanbakomkaoset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0