9650

En fartfylld dag. Tilde vaknade till först 11.45 och vi skulle vara på Hertsö badhus kl 12. Efter matning och påklädning så var vi där 10 över. Har börjat bli duktig på att göra oss iordning fort.

image140


Gumman älskade att bada. Det var jätte roligt både för henne och mig. Hon fascinerades av vattnet, väggarna och leksakerna som flöt omkring i poolen. Hon blev inte alls ledsen varken när hon fick vatten i ögonen eller när vi duschade. Men däremot efteråt. Då blev det skrik. Jag hade en väldigt hungrig och väldigt trött dotter. Hon somnade på direkten hon hamnade i bilstolen.

Nu köper vi familjekort/ Årskort på badhuset och ska bada ofta! Jag ska börja simma igen. Bränna lite kalorier där också. Appropå kalorier så blev lunchen en hamburgertallrik med cola. Väldigt nyttigt och bra.

image139
På promenad i svartöstan

Eftersom vädret var så fint idag och eftersom att jag inte hade gått min dagliga 10 000 stegs promenad så klädde jag på Tilde och gick ut. Blev en sväng runt svartöstan genom till stan och stegräknaren gav mig hela 9650 steg. Sen blev det jobb. Nu är jag trött. En fartfylld dag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Oj så härligt det ser ut. Längtar till alla promenader med barnvagnen. ;)

2008-04-17 @ 09:44:28
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0