Steg efter steg och lösenord

Det har blivit mycket promenerande. En hel del faktiskt. Stegen är endast från promenader och här är de.


Måndag: 16555

Tisdag:  17564  Lövskatan - stan Lövskatan - Örnäset - runt sjön - stan

Onsdag: 17370 - Lövskatan - Elgiganten     Lövskatan - Örnäset -stan

Torsdag: 21567 Lövskatan -björkskatan - porsön - stan - lövskatan


Ska informera er om att efter 3 veckors promenerande som en tok och tänkande på vad jag har ätit så har jag gått upp 2 gram. Är inte livet underbart! Jag fortsätter och tänker inte ge upp.


I morgon, fredag blir det nog ingen promenad. Tilde fick feber i kväll. Så jag stannar troligast inne och tar det lugnt med henne. Det kan nog vara skönt att få ta det lite lugnt någon gång också. Hon blev jätte trött och slö mot eftermiddagen. Så vi har legat och myst hela kvällen och hon har gång på gång vaknat och somnat.


Idag har vi storshoppat. Var tänkt att jag skulle fara och titta på kläder till morgondagens AfterKids. Jag struntade i det. Vi handlade en ny gåstol, matstol, hoppgunga och badankor till gumman istället. Får helt enkelt ta på mig något som passar. Är ju bara en kväll.


Ska verkligen bli skoj med morgondagen. Jag ska dricka fördrink och sen ska vi hämta upp Sandra och Helena och bege oss till Olivers.


Har blivit många som läser. Har även blivit många som börjat med lösenord på sina bloggar. Jag ska följa gott exempel och göra detsamma.


Ska alltså skaffa lösenord till bloggen. De som vill ha lösenord kan maila mig på [email protected]

Jag kommer att sätta lösenordet nästa fredag och kommer att påminna om detta iallfall en gång till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det var jätte fina tårtor:)
Såg dej idag när jag satt på bussen, du promenerade utanför Frasses typ, jag orkade fan inte gå... HATAR mina "sommarskor", fattar inte hur du orkar gå hela tiden... massor med fjädrar i hatten till dej!!;)

2008-04-25 @ 00:46:55
URL: http://helvetiaa.blogg.se
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Låter bra att sätta lösenord, finns så många idioter där ute och själv kommer jag aldrig publicera bilder på mina barn öppet.. Man vet ju aldrig! Och sedan när det är så många som läser... Du är så duktig och promenerar!! :)

2008-04-25 @ 07:32:00
URL: http://www.catti.se
Postat av: therese

Nja, men de har varit lite gorm, men de är löst nu :) Jag har addat dig! :D Får se om ja kan komma ikväll, beror på om jag har barnvakt..

2008-04-25 @ 08:06:14
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se
Postat av: sussi

ett tips! dra ner en massa på kolhydraterna.. då lovar jag viktnedgång! =D

give me the password... =) kramar!

2008-04-25 @ 08:35:58
URL: http://sussilussan.blogdog.se
Postat av: helena

oj, har tilde feber? kanske därför hon inte var så sugen på mat igår?
hoppas hon kryar på sig, kram, ses ikväll!

2008-04-25 @ 08:46:07
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Jo usch usch. Men samtidigt vill man ju inte sluta skriva heller bara för att besöksantalet ökar. Bloggen är ju till för att hålla kvar minnen. :) Iallafall min. :D Då är det bra att lösenord finns!

Jo det var verkligen väl bekommet med 20 extra mitt i renoveringen och bröllopsplaneringen! :)

2008-04-25 @ 08:56:04
URL: http://www.catti.se
Postat av: Mallan

Hey! Kan du inte skriva lösenordet i min blogg, kan ta bort de sen! Mallanbrallan

2008-04-25 @ 10:54:06
Postat av: Jenny

Jag är också väldigt fjantig när de kommer till spya. Kan säga att jag hellre föder barn igen ist :)
Fast som du säger jag var ju tvungen att skärpa mig och inte börjar storlipa när Loke satt bredvid mig:)

2008-04-25 @ 15:12:42
URL: http://fibbz.blogg.se
Postat av: Malin & Milla

Pax för att jag vill ha lösenordet :)

Gåstolen är Millas favorit numera. Säkert roligare att ta sig fram än att bara ligga still och sprattla utan resultat!

2008-04-25 @ 16:55:44
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se
Postat av: maria

jaaa, alltså jag har ju fått för mig det! men vad TUSAN finns det då som är HELT laktos OCH mjölkfritt?! :( jag fattar ingenting!!!!! det är ju som kul att dom på vc bara säger sluta med ALL mjölk o laktos produkter, och då ska man fatta vad det innebär också?! :( gaaah, vilken djungel!

2008-04-26 @ 16:05:40
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Postat av: maria

men grejen är ju den att vi inte vet om det är mjölk hon får ont i magen nu. så vi skulle vara helt utan sånt i en månad och se om hennes magont och sånt går över. men för att göra det här 'testet', måste man även undvika mjölkprotein? har du någon aning?? :/

2008-04-26 @ 17:58:29
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Postat av: maria

okej, tusen tack! :)

2008-04-26 @ 21:02:33
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Postat av: Helena

Viktuppgången beror säkert på att muskler väger mer än fett...! :-)

Och sedan borde du märka resultat efter ett tag. Kämpa på. Jag är jätteimponerad. Jag går säker max (!) 5000 steg per dag. (men på min rom-semester gick jag säker över en mil per dag... :-) )
Kram, "moster" Helena

2008-04-27 @ 15:30:31
URL: http://nuharjagskrivitmin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Många barn får jätte dålig mage (ont) av sempers ersättning. Vi bytte till nestle (vid 2 månaders ålder) och fick ett nytt barn från första flaskan. Inget mera skrik och gråt. Hade alltså inget med mjölk att göra men det är ju olika för alla... Vet ju inte heller vad ni använder för märke... ett tips bara... Hoppas det ordnar sig!

2008-04-29 @ 19:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0