Projekt på g

Känns roligt att skriva igen. Speciellt när man ser att det är så många som läser. Statistiken börjar komma upp i samma siffror igen som innan jag lösenordsskyddade.

Vi har ju ett projekt på gång. Ett "få Tilde att bara sova en gång per dag" projekt. Det lyckas med att hon sover en gång per dag. Men verkar som att vanan av att sova 2 gånger sitter kvar. Så när vi har lagt henne för natten vid 20.00 så sover hon runt 1,5 timmar. Sen vaknar hon och är hur pigg som helst. SÅ projektet är alltså inte så jätte lyckat. Vet inte om det beror på att hon inte är så piggilinus eller som sagt av vanan.

Eftersom att gumman blir rätt trött mot slutet av kvällen så försöker vi hitta på något så att tiden ska gå. Idag har vi badat.
Jag och Tilde. Peter har fotat.


Toker verkligen älskar att bada

Imorgon ska jag jobba. Känns skönt att klä på sig och gå ut och känna att man behövs. Jag är bistående administratör som de kallade mig på jobbet idag.

Tildes hosta börjar bli lite djupare och inte lika kall nåmer. Idag har hon fått följa med till affären och handla. Det var jätteskoj. Både för Peter och mig och för Tilde. Är inte roligt att sitta inne hela tiden.


Påväg till affären



Oj så mycket saker det finns här mamma"

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad kul att du börjat blogga mer aktivt igen :) Jättefint har ni fått hemma också. Avis=)

2008-12-02 @ 21:13:38
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Cecilia

Vad roligt att du har börjat blogga igen :) Vad stor Tilde har blivit :) Börjat gå och allt - då har ni vad ni gör :D Ni har verkligen gjort det super fint i lägenheten föresten... Efter jul blir det nog äntligen dags att göra om badrummet för oss :)

2008-12-02 @ 22:16:13
URL: http://flickanbakomkaoset.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Så kul att du har börjat blogga igen :) Tilde har ju växt som bara den :) Så kul att hon börjat gå - då har ni vad ni gör :D Vad fint ni har gjort det i lägenheten :)

2008-12-02 @ 22:21:04
URL: http://flickanbakomkaoset.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha jaha det visste jag inte, att du var sån =P. Jag blir bara jätteglad när alla handlar åt mig, för då har jag råd att unna mig själv ngt ibland =).



Vi ska absolut komma och hälsa på igen, var riktigt roligt att bara åka iväg, slippa städa och sånt hemma =) Kram

2008-12-03 @ 08:46:56
URL: http://frufilipp.blogg.se/
Postat av: Catti

Äsch då, jobbigt att försöka vänja om barnen med sovtider kan jag tänka mig! Hoppas ni lyckas. :)

2008-12-03 @ 08:46:59
URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hejsan!

Detta är andra gången jag besöker din blogg, vet egentigen inte riktigt hur jag hamnade här :) klickade väl vidare från nån annans sida..

Vilket fint hem ni har! Jag undrar var ni har köpt era vita sideboards/tvbänk? det är precis något i den stilen jag är ute efter! Är de högblanka? Ha det gott

2008-12-03 @ 17:38:56
Postat av: Erica

Jenny: Roligat att du hamnat här.hoppas du stannar kvar=) Vi har köpt de på IKEA och luckorna är högblanka. Vi har 2st bredvid varandra på båda väggarna. Tror de kostar runt 2000kr/st.

2008-12-03 @ 21:59:07
URL: http://humilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0