Underbara känsla

Hon är så underbar. Jag kan inte få nog av henne.Det känns inte alls jobbigt nå längre. Allt flyter på hur bra som helst och magen verkar även den må bättre.

Kärleken man upplever till sitt lilla barn är något jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva. Den bara växer och blir starkare hela tiden. När jag har varit utan henne i några minuter så saknar jag henne. Igår när mormor och "gammelmoster" pysslade om Tilde ville jag bara ha tillbaka henne. Det går verkligen inte att beskriva hur det känns för de som inte har upplevt det. Tänk så mycket kärlek till en sådan liten människa.

Tilde och jag ska köra Peter och Daniel till sunderbyn för poker. Vi ska mysa här hemma med chips och dip. Gungan var en succé! Tilde somnade på direkten. Hoppas den fungerar så lugnande på nätterna också. Ska lägga ut film och bilder så fort jag för över dem från kameran.

Igår blev det en långpromenad. Jag var slut vid malmuddsbron och hade värk. Tilde mådde gott i vagnen och sov igenom hela promenaden och stanbesöket. Var första gången jag köpte kläder utan att prova. Kunde inte tamed Tilde in i provrummet och ville definitivt inte lämna henne där utanför heller. Så jag kom hem med 2 líkadana tröjor i 2 olika storlekar. Tur att en passade. Sen idag blev det stan igen. Har handlat nya leggins och 2 nya tröjor så att jag iallafall har något att ha på mig trots påsen på magen.

Nu ska jag ta och vila en sväng.

Kommentarer
Postat av: Elviras mamma

Vad skönt att gungan funkar. För den är verkligen som du säger stor, ful och dyr. Då är det ju jävligt trist om den inte funkar.

2008-01-19 @ 18:18:58
Postat av: Catti

Vad bra att gungan funkade! :)

2008-01-19 @ 20:11:46
URL: http://www.catti.se
Postat av: jenny

vad skönt att den funkade för henne å att hon tyckte om den :)
var roligt att träffa er igår när ni var ute å gick :) hon var så söt såå :)

hehehe hon sov genom hela stan besöket??
linnea vakna när vi var hemma nästan :) hehehe

2008-01-19 @ 20:19:43
URL: http://www.lilllarsson.blogg.se
Postat av: maria

och eran lilla sessa var minst lika fin och liten som hon ser ut på bilderna :) riktig sötnos! vad skönt att gungan fungerar! man blir ju galen när man inte får göra annat än att vagga vagga vagga dom! och iaf jag är inte såå vältränad, haha. blir helt slut efter att ha burit max i bara några minuter! en sån där gunga är nog lätt värd pengarna! :)

2008-01-19 @ 20:31:06
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Postat av: Linn

Det låter så underbart, kan bara föreställa mig med hoppas få uppleva det någon gång!
Kram

2008-01-19 @ 20:39:11
Postat av: Sofia

Hejsan! Så kul att du uppdaterar på ofta, det är både roligt och intressant att läsa om hur det går och känns. Så skriver du så bra också! :) Du skriver så fint om er lilla Tilde så jag bara ler när jag läser. Kan tänka mig hur underbart det känns! Ha det bra med lilla familjen! Kram

2008-01-20 @ 20:10:58
Postat av: [email protected]

Hon kan ej klockan än svårt att skilja på sec o min

2008-01-23 @ 12:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0