En snabbis

Jag känner verkligen för att uppdatera men samtidigt har jag inget att skriva. Eller jag har massor men vet bara inte hur jag ska lägga upp allt. Det tar för lång tid, för mycket att säga och en massa tjorv för att hitta rätt bilder. Men jag gör ett snabbt försök.


Lite trött men måste man visa vad man kan så måste man


Le var jag också tvungen att göra. Mamma tog bort tutten.

Tilde bara växer och växer. Damen är 68 cm lång och väger hela 8,1 kilo. Den sista veckan har mycket hänt. Hon tar riktiga steg i gåstolen och när man håller henne i händerna och hon sitter helt själv. Självklart ramlar hon ibland. Men allt har gått så fort. Känns nästan hemskt med tanken på att jag måste spendera så mycket av tiden på jobbet.


Mamma har plockat upp hennes djur till mig, de är så fina!


Mys innan promenad

Som de flesta vet så ska vi sälja lägenheten. Den ligger ute på hemnet. Är otroligt fin och jag vill inte lämna den. Men med för lite plats och med stigande räntor så är det väl lika väl. Den har iallfall tillfört mig mycket och varit det stället jag har känt mig som mest hemma på. Det stället med mest kärlek.


Och äta själv, det gör jag! Lite kladd blir det.

Jag har gått ner runt 6 kilo på snart 6 veckor så jag håller mina planer enligt viktklubben. Jag känner mig lite lättare men har långt kvar att gå. Alldra helst så vill jag gå ner 12 kilo till men jag mår nog bra med mig själv om jag bara förlorar 5. Har helt enkelt fått en annan syn på mig själv och min kropp. Det trodde jag aldrig att jag skulle säga.


Syndade med bacardi på midsommaren. Men oj så trevligt vi hade, hela släkten!
Syster, min mor och jag



Kommentarer
Postat av: Malin & Milla

Oj vad duktig du är som gått ner såå mycket! GRATTIS!! Svinduktigt!!

Var har ni tänkt flytta? Något klart?

Stor Tildisen blivit! :)

2008-06-22 @ 08:43:53
Postat av: sandra

Duktigt Erika! 6 kilo är inte illa pinkat! hejjahejja!Vad stor hon blivit, vilken duktig tjej. Och sååå söt ju!!

2008-06-22 @ 12:12:22
URL: http://www.sansis.blogspot.com
Postat av: Fia

Vilken av alla lägenheter är eran då?

2008-06-22 @ 14:51:28
Postat av: Erika

Stora Tilde som sitter själv, helt galet söt ju!:)

6kg är ju jätte bra! Vad duktig du är!!:)

2008-06-22 @ 19:00:43
URL: http://helvetia.blogg.se/
Postat av: helena

vad roligt med uppdatering och med så fina bilder! både du och tilde är så fina :) jag tycker du är jätteduktig som gått ner 6 kg på 6 veckor, helt otroligt ju! hejja!

kram

2008-06-22 @ 21:54:50
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Vad kul att det går neråt på vågen! :)

2008-06-23 @ 11:39:37
URL: http://www.catti.se
Postat av: Cecilia

meh! inte kan ni ju flytta :D vems dörrpost ska Cornelia då stå och glo in i? hoppas det inte flyttar in någon galning!

2008-06-23 @ 22:27:53
URL: http://flickanbakomkaoset.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej hej! Ni har verkligen superfin lägenhet! Förstår att det är svårt att skiljas från den, vad är det för snygga skåp ni har ovanför er säng, vi har en likadan säng och har så svårt att hitta något som skulle passa ovanför!?...



Gumman är så fin, tänk att hon är så stor, skäms ju att vi inte hunnit vara förbi! Hoppas vi hinner med en visit till luleå under semestern. Hoppas ni annars mår bra.

Kram från oss!

2008-06-23 @ 23:08:13
URL: http://frufilipp.bloggproffs.se
Postat av: Linnéa

6 kg, gud så bra jobbat!! Vad stor Tilde har blivit, fy vad tiden går fort. Jag trodde att jag skulle tycka att det var kul att tiden gick undan men jag får bara ont i magen. Det känns som att det bara kommer smälla till sen kommer inte Alva vilja sitta i mitt knä längre. Jag vet hur det är att skiljas från en omtyckt bostad. Det var med vemod vi flyttade från vår. Hoppas iallafall att ni som plåster på såren får en rejäl slant för er!

2008-06-24 @ 21:32:39
Postat av: Daniella

Tack för tipset! Vi är öppen för alla förslag faktiskt, så vi prövar gärna. Vart hittar man det då?

2008-06-25 @ 15:30:31
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad söt hon är Tilde!=) Så tråkigt när det är så länge sen vi sågs nu! vad duktig du varit med viktnedgången, det syns också=) Kram på er

2008-06-25 @ 17:37:16
URL: http://sandraebba.blogg.se/
Postat av: Linn

Kul att läsa och se bilder. Otroligt söt är hon, Tilde! Men jag vet ju att du är en go tjej Erica så vad annat kan man vänta sig. Duktigt att gå ner 6 kg. Ha en bra sommar. /Linn från LUA100

2008-06-27 @ 22:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0