Skrik

Hade jätte trevligt igår med alla mammorna utan barn. Var skönt att få komma ut och göra något annat. Åt det vanliga, som vanligt. Men testade de andras maträtter också så nästa gång blir det friterad kyckling i tomat och vitlöksås. Det var riktigt smaskigt och starkt.

image117
Coola tjejen i nyjackan och brillorna

Tilde har fått för sig att hon ska stortjuta när hon blir övertrött. Är riktigt tungt. Inte för att det är jobbigt att hon gråter utan för att det är tungt. Det ända som duger är att bära omkring henne på axeln. Tror att det har något med magen att göra också. Hör att det kluckar och kurrar. Hon äter ändå ganska mycket för att vara en 2 månaders bejbis. Nästan 180 ml per gång. Det hade ju nästan jag blivit mätt på!

image118
Vi

Har köpt mer fotoalbum idag. Så att man slipper ha korten liggandes i högar. Det fanns bra och billiga album på ClaesOhlsson. Helt fel färg dock. Får se när man får chansen att sätta in de. Peter har innebandyn idag. Om Tilde sover kanske det finns tid.  Köpte även en "tacky" Tshirt på marknaden. "Om du tycker jag är söt skulle du se min pappa" Fanns Tshirtar om mormor och morfrar och farmor och farfar också. Men det blir för dyrt.  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi vilken cool brutta!=) Nu är det visst nån som vill bli underhållen så får väl gå och prata med henne=)

2008-03-18 @ 20:37:32
URL: http://sandraebba.blogg.se
Postat av: Sandra

Hihi vilken cool brutta!=) Nu är det visst nån som vill bli underhållen så får väl gå och prata med henne=)

2008-03-18 @ 20:37:45
URL: http://sandraebba.blogg.se
Postat av: helena

melker gråter också ofta nuförtiden när han blir trött. men nästan direkt man lägger upp han på axeln så slappnar han av och somnar! det är nog tråkigt att vara trött när det finns så mycket nytt att upptäcka om man är vaken ;-)

2008-03-18 @ 21:26:52
Postat av: sandra

Usch va jobbigt att det börjat krångla med magen, förhoppningsvis är det övergående! jisses va bilder man har liggandes på datorn sen emmy föddes. Kul att göra fotoalbum av alla!

2008-03-18 @ 22:35:32
URL: http://www.sansis.blogspot.com
Postat av: therese

Oliver har också så där att han skriker när han blir övertrött, jätte tungt är det att bära runt på en nästan 8kilos klump :) Åsså just när ögonen går igen så skriker han för att han inte vill sova.. Envisa unge :P Undrar om han brås på sin mor lite..

2008-03-19 @ 08:32:13
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se
Postat av: jenny

jooo det blev lite liv på bloggen, men jag
har som inte haft nån lust att skriva men ska väl bli bättre på det nu :) hehhe

joo vi har ju som varit sjuka från å till, inte roligt men nu håller vi på att bli friska hoppas ja :) heheheh
ja i påsk blir det nog lungt, laga lite god mat här hemma å sen till mina föräldrar å hälsa på å äta lite gott å det, min karl jobbar i påsk såå :(

vad ska ni göra dåå?? =)

2008-03-19 @ 10:02:23
URL: http://www.lilllarsson.blogg..se
Postat av: Fia

Hehe nä det var inte så jag menade,men jag såg att det blev mycke skrivet om just det..det har även sina orsaker som inte ville skriva direkt ut i bloggen.Men självklart handlar det inte om pengar,men det var dom exemplena jag tog upp för det är så jag upplever det,sen finns det ju så mycke mer i en vänskap än såna saker..så det var inte alls så jag menade...Hoppas allt är bra me er..

2008-03-19 @ 14:17:57
URL: http://zophiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0