Utan Tilde

Det går ju inte alls. Efter 2 bacardi och 2 timmar gav jag upp. Jag saknade henne allt för mycket. Jag har blivit en sån där fjantmamma som jag absolut inte skulle bli. När jag väl kom hem låg jag och Tilde och mös. Jag släpper henne aldrig igen. Det är sjukt vad mycket kärlek jag känner till den lilla damen.

Måste säga att det inte är värt det. Brösten värkte efter att de inte blev tömda på 15 timmar. Har haft mardrömmar om bröstböld och varit upp och förökt pumpa. 2 bacardi var inte värt det.

Kommentarer
Postat av: Catti

Jag förstår dig. Jag kommer vara likadan, om man ser på hur fjantig jag är när det gäller mina katter! :D

2008-03-02 @ 13:09:04
URL: http://www.catti.se
Postat av: Elviras mamma

Nu har vi äntligen fått nät i huset!

Du får gratta Peter i efterskott.

Förstår att det var jobbigt utan Tilde. Jag har än inte ens tänkt tanken på att lämna bort dutti. Inte ens för några timmar på dagen. Då är hon iof väldigt mammig. Det har blivit bättre men max 15 min får någon annan än jag eller Matte ha henne. Sen så blir det vilda protester från hennes sida. Matte är den enda som jag vågar låta henne vara ensammen med en längre stund.
Går säkert att vänja av men mitt blödiga mamma hjärta är alldeles för vekt... Speciellt nu när hon verkligen kan visa att hon vill komma till mig. Gråter och sträcker armarna efter mig. När hon väl kommer i min famn så tar hon tag om halsen och riktigt kramar sig fast. Finns ingen fest i vääärlden som är värt det. Skulle ändå inte ha någon ro i vare sig kropp eller själ.

En vacker dag kommer hon "klara" sig utan mig. Det får ta den tid det tar helt enkelt. Sen när hon blir en trotsig tonåring så kommer jag sakna den här tiden. Får tänka så=)

2008-03-02 @ 13:37:15
Postat av: Malin & Milla

hihi ojdå.. Hur ska jag klara att vara utan Milla över natten nästa helg?! Blir ju rädd när du skriver sådär! :)

2008-03-02 @ 20:21:47
Postat av: Mela

förstår dig. jag är en riktig mes! har inte lämnat engla över natten än och flickan är snart 2 ½ år :o

2008-03-02 @ 21:11:34
URL: http://melano.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0