Första morsdagen

Min första morsdag. Tilde har firat mig rejält på morgonen. Hon hade ritat sin första teckning i ett fint morsdagskort som beskrev hur bra jag var, köpt en fin parfym och en världens bästa mamma mugg. Hon ville även att jag skulle få sova så hon valde att Peter skulle ta hand om henne imorse. Gud vilken tur jag har.


Det här känns bra.


Igår åt vi grillat hos min mamma. Jag vägde och mätte och blev väldigt mätt. Ät även en kladdkakebit med grädde för 250 kalorier.  Peter tycker jag ser lite slimmare ut. Men han är ju min älskling så han måste väl säga så. Det återstår att se imorgon hur veckan har gått. Jag återkommer med information.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad mysigt ni verkar ha det :) Grattis på morsdag! :)

2008-05-25 @ 18:39:51
URL: http://solouniko.blogg.se
Postat av: helena

vad kul att du hade en fin morsdag med sovmorgon!

2008-05-25 @ 19:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0