Vagnen är såld!

Vi fick sålt vagnen på direkten. De ringde 1 timma efter att annonsen var insatt. Hela 4500 kronor fick vi. Men den var fin och bara använd i 4 månader.

Idag har jag varit och köpt 2 nya åkpåsar. 1 ska jag lämna igen. Blev en Teutonia fleeceåkpåse i svart. Den håller hela tiden till alla vagnar och i alla väder. Den som skall återlämnas var en riktig vinterpåse, varm och go. För varm för den här årstiden.

Peter och Tilde ligger och sover. Peter har varit hemma från jobbet, det är hans höft som har problem igen. Tycker så synd om honom. Har försökt att passa upp och låta honom vila. Hoppas han blir bra snart så han slipper denna olidliga värk.

Jag själv har en jävla massa skavsår. Promenerade till hertsön igår för att bada och någonstans efter vägen började foten att skava och blöda. Men det dummaste var nog att jag gick hem från badet också. Blev inte bättre kan jag då säga.

Har bara tagit en 30 minuterspromenad idag. Men jag vet att jag inte ska äta någon kaloribomb eller något annat skit, så det gör inget. Appropå skit så äter jag inte sånt något mer. (Har aldrig ätit för den delen) Jag äter bara nyttig mat i små portioner.
Egentligen är det inte meningen att man ska väga sig på direkten utan en gång i veckan men jag var bara tvungen. Känner mig mindre efter bara tre dagar, Har gått ner 1,5 kilo. REDAN! Jag hoppas att det fortsätter så här och att inte kroppen går in i någon sorts sparläge och inte bränner något fett.

Idag blir det kyckling med sallad till. Blev kvar från igår. Skönt att slippa laga. Måste titta till några recept. Är sugen på något med couscous i.

Oj, jag tror nästan hela texten handlade om mig själv. Och inte får ni några bilder på Tilde heller. Usch, så dålig jag är! 

Kommentarer
Postat av: helena

haha, men det är roligt att läsa om dig också ju! vad duktig du är som går ner så i vikt! hejja! :)

2008-05-15 @ 17:54:05
Postat av: maria

hejja!! jätte duktig är du. det är så kul när man får snabba resultat från början! då blir man mer peppad :)

2008-05-15 @ 21:18:30
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Lycka till med vikten nu! :) Och skönt att få iväg vagnen så fort! :)

2008-05-15 @ 21:33:08
URL: http://www.catti.se
Postat av: sandra

Men gud va kul att det gått så fort med vikten! Härligt! Små portioner gör nog susen o inga godsaker! Läsk är nog mitt största problem, cola är ju en stor favorit...

2008-05-15 @ 23:32:17
URL: http://www.sansis.blogspot.com
Postat av: mela

Jag har sett rosa, dom sålde dom för 199-299 kr på Zotano, skoaffären där nedanför MQ. Men det kan ju hända att dom är slut vid det här laget :)

2008-05-16 @ 07:25:50
Postat av: Malin & Milla

Ja jag vet! Triist! Alla släktingar ville ju se Milla så vi har flängt och farit runt hela Luleå för att visa upp henne =)
Vi får ta det till sommaren, då kommer säkert vi ner eller så kommer ni upp :)

2008-05-16 @ 20:44:13
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se
Postat av: Emma

Hej! Bra att du fick iväg vagnen så snabbt! Nästa vagn jag köper blir en rosa, älskar rosa nu. Tyckte det var jättefjantigt med allt rosa o puttinutt tidigare när jag bara hade pojke men det kunde visst snabbt ändras =)

2008-05-18 @ 20:40:43
URL: http://emmalottapialia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0