Hej

Hade tänkt skriva. Men inser snabbt att det inte är någon ide. Tilde blir arg när mamma inte delar med sig av uppmärksamheten.
Vi har tagit ledigt idag. SÅ nu väntar en ledighet på 6 dagar. Ska bli skönt. Jag gillar påsken.

Det med matematiken har fixat sig. Eller iallafall en bit. Jag kommer att få läsa delar av andra kurser för att få sätta ihop dem till en egen. Blir lite mer att göra men det känns som att det är mer aktuellt än att gå hemma i ett halvår utan att göra något.

Det går bra för Tilde på dagis. Hon trivs. Hon får med sig massor av fasoner hem, men jag antar att det är så det ska vara. Just för tillfället sitter hon och häller massvis med vatten i haklappen för att det ska gå att gägga så mycket som möjligt med osten. 
Jag försöker hålla samma rutiner som hon har till vardags. Saken är den att varje gång jag ska ta Tilde på morgonen och vi har chans till att sova lite längre så vaknar hon före 06. Det är helt underbart.

Ska iväg till storheden, eller stan. Måste fylla på alla påskägg som ska delas ut.
Glad påsk på er!

Kommentarer
Postat av: Elviras mamma

Skönt att allt flyter på med förskolan;)



Det är nog det jag gruvar mig mest för. Att inte få sova ut på morgonen. Har ju varit så bortskämd med en unge som ytterst sällan vaknar före 9.



Glad påsk på er me!

2009-04-09 @ 09:48:25
Postat av: helena

vad skönt att det går så bra med förskolan :)



melker vaknar alltid galet tidigt. men man har nästan vant sig att stiga upp vid 5-6 tiden, knasigt värre! man får lägga sig lite tidigare på kvällarna bara.

2009-04-09 @ 11:12:14
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Snälla hjälp mig jag har ett litet problem såhär i påsktider! Ska man satsa på ett traditionellt eller ett trendigt påskägg? Eller spelar det egentligen någon roll, det kanske är innehållet som är viktigast ;)



Glad Påsk!

2009-04-10 @ 12:25:00
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-10 @ 12:29:32
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: sanna

haha :)

2009-04-13 @ 09:08:32
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0