Engångimånadendepp

Idag är en sådan dag då jag känner för så mycket. Djup i själen och vill uttrycka mig. Antagligen betyder det att jag ska ha månadens period alldeles strax. Jag brukar bli djup och sorgsen då.

Gårdagen bjöd på mammafest. Men den var inte speciellt långvarig, vilket var lite synd. Är så mycket trevligare att bara umgås hemma hos någon istället för att gå ut. Redan kvart i 11 for de flesta hem. Jag for på allstars med killarna istället. Var väl inte sådär jättekul ute. Som vanligt.

Idag har jag försökt att insupa det vackra vädret. Familjen tog en promenad till kronan. Tilde sov mest hela vägen. Men vi hade det trevligt. Har inte varit hemma något under dagen. Har rört oss mest hela tiden. Tilde har matchat mig och varit läcker i skinjacka och adidasskor. Foton kommer så fort de är insatta på datorn.

Jag är sjukligt less på skolan. Att skriva examensarbete är bara rent skit. På måndag, som jag hoppas aldrig kommer, ska vi genomföra intervjuer. Jag hatar sånt. Jag önskar att jag hade kunnat vara hemmafru till 50% och få njuta av mitt älskade barn lite mer än vad jag får chansen till nu. Det värker i hjärtat när jag bara tittar på henne.

Pengar hade också suttit fint. Istället för att vara fattig student och behöva ha studieskulder resten av livet. Jag ska se klart filmen jag är mitt i och sedan hoppa i säng och fortsätta med mitt "djupa". engångimånaden depp. Tilde sover lite oroligt. Förkylning på g igen. Så hur länge jag får sova har jag ingen aning om. Annars väcker väl Peter mig när han kommer hem efter en grabb och hockeykväll. Här har vi turordning på utgång. Bara det att den sällan fungerar till min fördel.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: helena

haha, christian är också ute ikväll :)

jag tycker tvärtom dig, skönt att vi inte höll igång hela natten! så skönt att komma hem i tid och vara pigg idag :)

vad var det du gör exjobbet om?

kram!

2009-04-25 @ 21:57:30
Postat av: sanna

jag brukar också få värsta pmsdeppen! jobbigt att inte skolan känns kul heller, men du har väl inte så länge kvar va? svinduktigt att plugga iaf, jag får ju ångest som inte gjort det!

2009-04-25 @ 22:46:50
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: mammathess :P

http://www.familjeliv.se/Forum-5-172/m43411409.html



nya tråden skicka vidare till alla du ids :P

2009-04-26 @ 08:04:06
URL: http://tvikman.blogg.se/
Postat av: Malin & Milla

Kan bara hålla med dig.. Ex.jobbet suuuuuger! Det är sånt som gör att man tappar motivationen i skolan! URK!

2009-04-26 @ 10:26:45
Postat av: sanna

haha "jag älskar också lustgas och hatar kantjäveln" ;) JA, jag måste också göra det en gång till, jag som bara skulle ha ett barn blir ju sorgsen av bara tanken på att inte upplleva allting en gång till. åh vad det är häftigt att vara mamma alltså, nu ångrar man ju att man väntat så länge!

2009-04-29 @ 22:17:40
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: Sara&Emma

Hej!



Tyvärr finns inte den kvar, den blommiga i header. Här: http://amigocollection.blogg.se/2009/april/mossor-1-2-aringar-2-6-aringar-kolla-nya.html#comment



kan du hitta mössorna som är uppsydda och något inlägg ner finns alla tyger oxå!



2009-05-03 @ 10:30:19
URL: http://amigocollection.blogg.se/
Postat av: Sara&Emma

Vad kul! Jag återkommer när de börjar bli klara! Vi har en del beställningar denna veckan.



MVH Sara & Emma

2009-05-04 @ 07:15:19
URL: http://amigocollection.blogg.se/
Postat av: Daniella

[email protected]



Är detta din mailadress då?

2009-05-04 @ 08:42:55
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: Wifie

Lunges är en benövning. Du har inte varit på Body Pump?? Det är alltså den andra benövningen, sent i programmet, där man står med benen brett isär med en fot fram och en bak. Det främre benet ska var böjt 90 grader och så gör man benböj med bakre benet medans det tar på rumpa och bakre lår på det främre benet som man också stödjer på. :)

2009-05-04 @ 21:11:07
URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: A & Lilla P

Grattis till vinsten hos Engla!



Kul att hitta en ny blogg. : )

2009-05-05 @ 09:03:59
URL: http://lyckligfruochmamma.blogspot.com
Postat av: //ZR//

Kikar in...alla har vi väl en sådan dag skulle jag tror....

Svar ang din fråga om mattan i våran hall. Det är en Pappelina & den beställde jag från www.designeonline.se kostar 1190kr för längd 2,25m.

Har det bra, hoppas att du mår bättre imorgon.

2009-05-07 @ 21:39:20
URL: http://hemoinredning.blogg.se/
Postat av: Malin & Milla

Min handledare bad mig skicka in arbetet först den 18:e så hon kunde kolla igenom det. Men sen sa hon att man ännu hinner skriva på arbetet efter den att man fått veta att man får gå upp med det så klart behövde det inte vara enligt henne..

Vet inte hur det blir. Hörde att det skulle finnas någon opponeringsgrupp här i Kiruna visst så helst gör jag det här men egentligen spelar det ingen roll tycker jag.. Kämpar med diskussionen, tycker den är svårast :) Börjar ni känna er klara?

2009-05-09 @ 22:06:32
Postat av: Bea

Hej Erica

Du vann tävlingen vi hade hos Engla för en vecka sen, grattis!

Jag har dock inte fått din adress än, maila gärna mig så snart som möjligt så ska jag skicka vinsten till dig



mvh

Bea, Melba.se

2009-05-10 @ 08:56:13
Postat av: Fia

Tack..jo det blev kina=) Vi köpte en emmaljunga cangaroo med city korg,blev ingen freestyle..Vi ska sälja den för att vi vill ha liam mot oss när han börjar sitta och det går inte med den här vagnen,hade han inte haft spalterna hade vi haft kvar den men nu när det kommer genom näsan ifall han spyr så vill vi ha lite mer kontroll och inte låta honom sitta utåt mot alla utan att vi ser vad som händer..

2009-05-11 @ 23:50:42
URL: http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: Fia

Jaså tycker du det..hehe..jo det är fler som börjar säga att när dom väl ser han i verkligheten så tycker dom att han är lik mig.Men vi själva ser det inte..blir väl lite blind gällande sånt kanske..vi tycker inte han liknar nån av oss..

2009-05-12 @ 09:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0