Några att bjuda på

Det har blivit mycket vatten och lek och en hel del glass. Peter börjar jobba på måndag och då får jag och Tilde klara oss solo. Men nog kommer det bli tråkigt utan pappa.


Det är såååå roligt att leka med vatten


Även fast vädret är dåligt


Men när jag blir kall så tar jag en mysig varmdusch


Sen har jag lekt med mammas kusiner


Mer av mammas kusiner



Och så har mamma och pappa målat mig som en "jåtta"


Och vi är helt enkelt bara vackra


Vi har i spelat massor av "bool". Jag är en riktig fotbollstjej!


När vädret har varit fin så har vi njutit extra mycket


och ätit vattenmelon och pasta. Eller  "pata" som jag säger


Så har vi hälsat på hos mormor och morfor och suttit i min nya stol


 "glasch" är det bästa


Mamma och pappa skulle köpa en lite mindre pool och sen kom de hem med världens minsta. Men ajg ryms ju faktiskt ganska perfekt!


OOO så härligt!


Oj så fort dessa tre veckor har gått!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fina bilder! Vad stor Tilde blivit, och så fin i håret=) Ebba verkar uttala många ord likadant som Tilde av det man läser=) Kram på er!

2009-08-08 @ 20:56:26
URL: http://sandraebba.blogg.se/
Postat av: Malin & Milla

Fina bilder! Jäklar vad ungen har hår!!! Kan fortfarande inte komma över det :)

2009-08-08 @ 21:30:24
Postat av: helena

vad skoj med så många bilder! vi måste verkligen ses i veckan. jag och melker är också lediga :) christian jobbar!

2009-08-09 @ 21:18:55
Postat av: Malin

Ja, mamma kallade det för skrutt när vi var liten. Men det känns ju en sak å säga skrutt å snutta om barnets, men att säga att mamma har en snutta låter inte lika bra. Hahaha..;)

2009-08-11 @ 08:16:16
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: sanna

precis, jag gillar ju att "bolla", det är ju roligt at få tips och råd av varandra och byta erfarenheter, ibland händer ju samma saker samtidigt och det är ju lite kul, ibland ligger man lite "efter" och då vet man ungefär vad som komma skall :)



ska försöka köra på min egen linje, men det är verkligen svårt när man känner sig osäker ibland. man är ju rädd att man ska göra fel osv.



tilde har garanterat INTE mått dåligt av att vara med pappa. charlie och jonas ska också vara hemma tillsammans, vi delar på vår ledighet coh det kommer bli jättekul för dom (även om jag kommer sakna dom massor förstås :D

2009-08-12 @ 08:24:24
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja då blir man ju ruinerad om man måste köpa så mycket böcker. Tur att det finns bibliotek.



Jag ska läsa gymnasiekurserna som jag skippade på gymnasiet, vilket är typ alla haha. Är man dum så är man, har ju bara mig själv att skylla så hehe!

2009-08-13 @ 22:48:56
URL: http://cinderellas.blogg.se/
Postat av: sanna

oj, då kanske det var att ta i med 86 här då ;) men du vet, man vill ju försöka vara lite ekonomiskt, men stackaren kommer ju typ drunkna i den då :)

2009-08-19 @ 23:10:56
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: sanna

ja det är jättekul men det blir dyrt också ;) fast det är ju min nya hobby at tradera :)

2009-08-24 @ 21:01:05
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej! Hoppas ni mår bra, vad stor Tilde har blivit! Hon ser ut att vara full av bus. Kram från oss

2009-08-25 @ 17:18:15
Postat av: Johanna

det var från mig förra inlägget, blev någe knas!

2009-08-25 @ 17:19:16
URL: http://frufilipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0