Datorn sliter mig i stycken

Det är sjukt så mycket jag sitter vid på datorn varje dag. Det är sjukligt. Peter har alltid tjatat men det är nu när jag är ensam hemma jag märker det. Jag går in på samma sidor säkert ett tiotal gånger per timme bara för att se om det skulle vara några uppdateringar.

Egentligen tror jag att jag gör så mycket som möjligt (fast samtidigt så lite som möjligt då det är massvis med saker som behövs göras) för att jag ska slippa att plugga. Väljer tillochmed gymmet före. Fast slipper pluggandet det gör jag inte iallafall, jag skjuter det bara framför mig. Har blivit ungdomlig igen!

Jag är sjukt trött och ska vila i en halvtimma innan jag ska hämta mitt underverk.

Blev inget matematikplugg alls idag. Dålig stil. Jag är en dålig människa!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, gu så jag känner igen det där! ;)



/M

2009-09-22 @ 13:38:07
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Fia

Nejdå nejdå..inte är du en dålig människa,bara en trött,och gravid=) Jag har tänkt dammsuga i flera dagar men har jag verkligen GJORT det..nope..även fast dammråttorna kryper här överallt enligt mig.Och jag är ändå bara hemma hela dagarna..

2009-09-22 @ 16:10:22
Postat av: Malin & Milla

haha.. faaaaaan erika vad du är dåååålig =P

2009-09-22 @ 21:08:59
Postat av: Fia

Jo men på golvet är han ju oxå..men nu rullar han mest bara runt runt runt så efter ett tag blir han sur och vill vara med,han sitter ju inte stabilt ännu så man lär stödja honom..

2009-09-23 @ 15:49:44
Postat av: Sanna

Jag är lika sick med internet...

2009-09-24 @ 14:33:30
Postat av: Marie

Sååååå himla dålig är du nog inte. Jag har två tentor på onsdag och jag har pluggat INGENTING än så länge + att min nya kurs börjar på måndag och då kommer jag ha fullt upp med den. Ooooops! Men ingen ide att panika, jag har ju fortfarande 2 hela dagar på mig. ;)

2009-09-25 @ 17:40:56
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Wifie

Ja. det där kommer man ju ihåg från när man gick skola och skulle ha något prov. Man kom på alla möjliga bortförklaringar till att plugga. Rensa kökslådor, tvätta fönstren, skura lister, osv. ;)

2009-09-26 @ 06:39:34
URL: http://thewife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0