När folk höjer på ögonbrynen..

..då vet ni att ni har handlat på tok för mycket.

Vårt kylskåp har verkligen ekat tomt. Idag var dagen med stort D. Jag fick fara iväg själv efter att barnen hade somnat. Tror jag kom in i affären runt tjugo i åtta. Ut kom jag klockan nio. 2430 kr fattigare. Att handla mycket irriterar andra.
Jag måste ändå, trots höjda ögonbryn sätta varorna på sina platser i kassarna. Frysvaror, kylvaror, torrvaror, osv.
Det stör nog, det med.

Min tunga kundvagn

Härliga helgen har passerat (härlig i bemärkelse på pengarna jag tjänat). 
Jag märker egentligen inte skillnad på vardag och helg när jag jobbar hela tiden. Till veckan blir det långa dagar men sen är det julafton.
Jag längtar efter känslorna alla har på julen. Det slår allt. Tildes min. Det är verkligen barnens högtid.


Kommentarer
Postat av: Linnéa s

Som min kundvagn alltid är... Kan inte hjälpas

2010-12-19 @ 23:13:22
Postat av: Linnéa s

Som min kundvagn alltid är... Kan inte hjälpas

2010-12-19 @ 23:14:52
Postat av: Jenny

Ja folk blir irriterade. Men jag brukar tänka: gå inte & handla på affärer där folk brukar storhandla om du inte vill bli irriterad.

Sen brukar jag tänka på hur glad jag blir när jag öppnar den fulla kylen =)

2010-12-20 @ 04:40:06
Postat av: Mela

wow :) Men inte förstår jag vad det är att irritera sig på, folk handlar mat i mataffär, somliga mer andra mindre :)

2010-12-20 @ 09:21:48
URL: http://melano.webblogg.se/
Postat av: Malin

Äh vad knäppt att folk blir irriterade. En del handlar mkt en del lite. Blir själv mer irriterad när en del verkligen tränger sig före i kassan när man är och handlar med barnen. När jag är och handlar utan dem och det är nån med småbarn släpper jag gärna förbi dem för man vet att deras tålamod när som helst kan vara slut så de kan gott få gå före.

2010-12-20 @ 13:24:56
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Catti

Hjälp vad grejer haha! SÅ mycket har jag aldrig handlat. :P Och jag skulle nog inte ge mig på det själv heller. :P Grym du är!

2010-12-20 @ 13:53:02
URL: http://www.catti.se
Postat av: T Granlund

Du milde tid. Det var grejor det där.

Shopexpress är ju guld när man handlar så där mycket. Speciellt när man handlar ensam eller med barn.

2010-12-21 @ 10:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0