Ögoninflamation

Vabbar med Robin igen. Den här gången har han ögoninflamation. Det har blivit mycket vård av Robin på senaste. Eller vård av mig. Vi växlar där mellan.
Jag har fortfarande sjukdom hängandes över mig. Min huvudvärk har suttit i över en vecka och jag börjar bli lite orolig över vad som är fel. Har läkartid nästa vecka för genomgång av kroppen och remiss till dietist. Tror min allergi mot ALLT börjat komma ikapp mig.

Det enda mysiga med sjukdom är att vi får sova tillsammans på dagen och att vi får lite egentid med varandra. Tilde vill absolut vara med sina kompisar på dagis och INTE hemma med skruttiga mor och bror. Lite tomt utan henne är det iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0