Äsch.

Det går inte så bra just nu

Ingen karaktär och PMS. Lycka till Erica.


Kommentarer
Postat av: JOhanna JD

Hej brullan. Jag har också den appen. Men var det inte så att man måste mäta allt i vikt? Nånting var det iaf som gjorde att jag inte blev nöjd. Har du varit med på viktklubb.se? Är iaf så bra. Enklare på nåt vis, just det, finns också fler produkter. Jag är inloggad på två datorer och en tele samtidigt, hela tiden så då går det snabbt, snabbt att fylla i :)Jag har förresten ett superrecept på en jättegod kronärtkockssoppa! Två burkar kronärtkockshjärtan, två hackade lökar, 2 hönsbulongtärningar,stek i teflonpanna med liiite vatten till de mjuknar. Häll över i kastrull, tillsätt 0,5l vatten och 1 pkt matl grädde. Koka lätt några minuter. MIXA! Lägg i några hundra gram räkor, låt bli varmt. Ät och njut!!!!! Utan bröd ca 220-230 kcal./3 dl. Så jäkla gott, så jäkla värt! Lycka till, allt hänger på motivationen och käket! Kram

2013-04-13 @ 11:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0