Äntligen

Har försökt skriva inlägg i 3 veckor men bloggen har inte fungerat för mig. Skit. Jag som hade knopat ihop ett jättebra inlägg. Det bästa någonsin faktiskt.

Nåväl. Vabbar som vanligt. Igår för Tilde och idag för Robin. Jag blir så rik. Appropå rik så har skatten kommit. Det är en fördel för att sommaren skall fungera.

Nu den 14 juni blir jag arbetslös. Jag bara väntar på att få höra om jag får tjänsten som föreslagits. Jag hoppas med allt i min kropp. Ni förstår nog inte hur kul det skulle vara att få ha en egen klass att utveckla och ha ett samspel med.

Vi njuter av sommarvärmen. Badar badtunna så ofta vi kan. Den är gudomlig. Att kunna hoppa i och bada på sin egen gård känns så lyxigt.

Sen håller vi på att måla om huset. Egentligen så är det väl jag som målar om. Men eftersom vi är gifta så är det väl vi.
Varje gång jag har målat hittills så har det börjat ösa regn just när jag varit färdig. Igår fick jag gå ut och skölja bort färg från asfalten.

Imorgon har jag jobbfest hemma hos mig. Det blir trevligt. Jag har handlat och bakat så snart närmar jag mig mål.

Nä. Herregud. Det blir ju snart en roman. Är väl så när jag inte har varit på jobbet och fått vara social med andra vuxna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0