Fru Bäckström

Kanske dags att starta upp igen. Är aldrig fel att ventilera lite. Vet bara inte hur mycket jag vill dela med mig av.

Jag har gift mig. Eller vi har gift oss. En underbar dag som inte innefattade Gud. Vi hade ett enkelt bröllop för dem närmaste. Jag kände mig vackrare och lyckligare än någonsin. Är en speciell känsla att få lova sitt liv till sin älskade.

Vi har fortfarande inte framkallat bilder. Allt sitter på huvuddatorn och väntar på att få dela med sig till allt och alla. Eller några bilder har fått äran att hamna på väggen i vårt hus.

Appropå hus. Vi har flyttat in och boat på rätt ordentligt. Det är värt alla pengar i världen för den frihet vi känner med egen tomt och stor yta att röra sig på. Nu när vädret har varit på topp och vårvintern har visat sig så har vi kunnat njuta på altanen.

Och appropå pengar så har jag fått ett nytt jobb. Jag stormtrivs och drivs av alla nya utmaningar.
Samtidigt går jag i ångest eftersom jag vet att det snart är slut på tjänsten. En termin att försöka hjälpa och stödja är alldeles för lite.
Vart hamnar jag till hösten? Är det springvick som gäller igen? Orolig.

Har sökt olika utbildningar för att bredda mitt lärarleg. Jag vill så mycket.

Vad kul det här var. Jag får återkomma med bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0