Svikare

Precis som jag var rädd för. Jag sviker mig själv. Inte håller jag på att räkna kalorier och gå ner i vikt. Jag håller på med det motsatta.
Jag är värdelös på det här. Får ångest och mår dåligt.

Igår var det Valborg. Vi hade familjen på middag hos oss. Den enda som saknades var mamma. Och saknad är hon. Hon har blivit gammal och myser i husvagnen. Det är bra. Hon tar hand om sig själv.
Jag kommer alltid vara en mammagris. Jag vill gärna berätta allt och lite till för henne.

Eftersom våren är här så betyder det slutet av en termin. Det är mycket som skall hinna färdigställas innan sommarlovet kickar in. Jag ligger faktiskt bra till måste jag säga. Har omdömen och kartläggningar färdiga.

Har påbörjat min medicinering. En utan bieffekterna ät gäspning. Och ja, jag gäspar konstant. Annars så känner jag inte så stor skillnad. Men är bara inne på tredje behandlingsdagen än så länge.

Till våren går många lärare i pension. Så förhoppningarna om jobb är stora. Jag har såklart mina önskemål men får väl inte gå till överdrift. Jag får ta det jag får, om jag får något.


Kommentarer
Postat av: Erika Norberg

Joo, jösses vad man är stolt över de små liven.
Nu förstår man verkligen vilken enorm kärlek det är !

2013-05-07 @ 17:38:01
URL: http://erikanorberg.blogg.se
Postat av: Erika Norberg

Ja, det är så himla skönt att känna sig lätt igen. Jag var så extremt tung på slutet så allt känns så himla lätt igen :-)

2013-05-12 @ 14:31:50
URL: http://erikanorberg.blogg.se
Postat av: Marie

Jag använder bara appen, fastän jag hatar den för att den är kass. Radera appen och dra ner den igen. Och logga alltid in och ut en gång innan du skriver ett nytt inlägg. Det har fungerat rätt länge för mig nu, men rätt som det är får jag radera och ladda ner.

2013-06-03 @ 07:03:10
URL: http://rudies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0