Förbannad

Jag är så sjukt less på att sviterna från magsjukan fortfarande sitter i. Då och då dyker magont och illamående upp igen. Idag har jag fått ligga ner i antal timmar och om jag ska vara ärlig känner jag mig inte ett dugg bättre. 

Det är lördag och vi skulle ha filmkväll idag efter mello. Men så blev det inte.  Peter ska iväg. Sjukt tråkigt. Det är som roligt med karlar. De frågar om de kan åka iväg. Kvinnorna säger  "nja. Okej. Men åk då. Men vi skulle ju..." Karlarna skiter i, eller förstår inte att kvinnorna vill behålla dem hemma och åker iallafall. 
Nå. Det är ju inte kul att vara med någon som hellre vill göra något annat. Så är det ju. Jag och barnen ska iallafall se mello och mysa på. Sen kanske det ändå blir tidig kväll om illamåendet ska hålla i sig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0