Fototokig!

Håller på för fullt att organisera alla foton in i olika fotopärmar. Alla foton för olika delar av livet. Igår kväll blev jag klar med min "turkiet/england" pärm och även en "skolan" pärm. Idag ska jag fokusera på att välja ut nya foton som jag ska framkalla så att jag kan starta med en "semesterpärm" och "vårt liv pärm".

Är så mycket roligare att få titta på foton om de finns insatta i pärmar med några kommentarer bredvid.

Vagnen kom aldrig igår, jäkla skit leverantörer, vi ser ju att vagnen finns i Luleå men bara att de inte kör ut den. Räknar inte med att den kommer idag heller.

Tycker det är konstigt att HM inte har fått in några höstkläder/stickat. Jag behöver något varmare då jag inte har ngn jacka att ha på mig. Tänkte beställa dessa tröjor idag men insåg att leveranstiden skulle vara ända till i början av november.


Och så länge ids jag inte vänta.. Men den nedersta tröjan hade varit så fin till magen ch den översta eftersom att jag inte har ett plagg som är vitt.

VILL HA, VILL HA, VILL HA!

Idag blir det lax med potatis och hollandaise sås. mums. Har inte vågat mig på att äta någon fisk ännu då det är så noga med vars de kommer ifrån, men nu orkar jag inte bry mig nå mer.
Sen blir det att fika med 11 gravida kvinnor, vilket också ska bli skoj. Nä nu ska jag sortera foton!

Kommentarer
Postat av: madde

Jag behöver också någon varmare tröja att ha. Magen ryms ju inte i någon av mina jackor och någon ny orkar jag då inte köpa heller :) Har letat och letat utan större framgång. Tråkigt att leveranstiden ska vara så lång om man beställer.
Kul att du börjat sortera i foton :) Det är så mycket roligare att ha album att titta i. Fast det tar ju en himla tid att hålla på :)
Nu har Tilde strl 80 på kläder. Eller hon kan fortfarande ha 74, men vi köper i 80.
Strl 50 hade hon inte så länge, men 56 kunde hon ha någon månad har jag för mig. När hon sen väl kunde använda 62 så klarade hon sig med den storleken ganska länge. Vi köpte en "nalleoverall"
i strl 62 åt henne (du vet en sån där med öron), som hon hade under hösten/vintern och den kunde hon ha länge. Säkert tills hon var 5-6månader. =)

2007-08-28 @ 21:12:08
URL: http://tildesmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0