Mat?

Jag har ingen som helst aning om vad vi kan äta. Känner absolut inte för att laga något och sen så finns det inte många val att välja bland. Hoppas Peter kommer med idén att bjuda på något gott.

Idag har jag följt planerna och nu är jag klar. Jag har skickat in för handledning för att se om några tips finns så att jag inte lämnar in uppgiften felkonstruerad.

Hela lägenhetetn stinker parfym, har testat parfymer på toaletten för att jag ska se vilka jag kan ge bort till Jenny. Är ju så att jag bara tål vissa parfymer. Så jag försöker vädra ut stanken så gott som det går. Har massor av fina, dyra parfymer som jag aldrig har kunnat använda.

Ikväll blir det säsongsavslutning av Desperate hemma hos mamma. Sen även Christine.

Magen har blivit om möjligt ännu större över natten, fasiken också! Jag ser snart inte klok ut.


Kommentarer
Postat av: Peter..

Fick en jättebra ide´, kanske ska bjuda dig på något gott att äta? Eller vad säger du?

2007-12-11 @ 17:02:48
Postat av: Elviras mamma

Ojojoj snart är bebisen här! Ni kan nog glömma att få en bebis född först i klassen:-)

Vi har ätit middag från Max. Orkade inte laga mat. Hade bla tänkt göra mos men hade för ont i handleden för att skala potatis och så var jag för hungrig för att kunna vänta med maten. Jag, Pluttan och Tjoppen hade nämligen tagit oss en 2 timmar lång tupplur så när vi vaknade behövde vi mat omg.

Fan också! Är det redan säsongsavsl på husfruarna. Det är ju det bästa på hela veckan. Det och Grey´s men det är numera utbytt till någon annan sjukhusserie. Verkar inte alls lika bra men man får väl ge den gångra avsnitt.

2007-12-11 @ 18:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0