Ensam hemma

Kan vara skönt att vara det ibland också om man har något att göra. Jag har inget att göra! Dagen på jobbet går så sakta och det enda jag har sysselsatt mig med är att plocka skräp. Tiden går, men bara väldigt sakta. Tack för puschningen Malin!

Har gjort några nya halsband, ett svart, ett vitt och ett turkost. Är riktigt nöjd. Nu måste jag dock beställa nya pärlor igen.
Har slut pengar. Kan det inte bli den 27 juli snart? Då kommer lönen och det är även den sista arbetsdagen. Den dagen lär ju vara Bättre än min födelsedag och julaftonen ihop! Fast självklart inte den kommande julaftonen=)
Jag läntar, vi längtar!


Min graviditet - BF Mån 24 dec 2007
Uträkning utgår från dagens datum: Tis 10 jul 2007
  Din graviditet startade Tis 20 mar 2007
  Din menscykel är ca 28 dagar
  Du blev gravid ungefär Tis 3 apr 2007 (ägglossningen)
  
  Du har gått 112 fulla dagar av 280
  Du är i vecka 17
  Du har gått 16 fulla veckor och 0 fulla dagar (v16+0)
  Du är i 4:e kalendermånaden
  Du är i 5:e graviditetsmånaden (lunarmånaden), läs mer här
  Du är i trimester två
  Du har 168 dagar kvar till förlossning

Kommentarer
Postat av: Malin

Så lite så! Måste själv bli puschad av David för att orka gå upp på morgonen. Motivationen är noll :)
Snart har du ju också gått halva tiden! Tyckte det var snart du berättade att du hade ett litet liv i magen! Snart sitter vi där i skolan med varsin barnvagn :)

2007-07-10 @ 19:37:24
Postat av: Åsa

Damn vad kul! Men du, jag ska och bli kreaktiv och köpa kulor osv. Vet du av något billigt ställe? Kanske timari är det bästa.

2007-07-10 @ 21:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0