En sådan underbar syn

Malin och David har fått en söt liten MIlla idag. Så himla vacker med ett jättevackert namn.

Har haft dem som min måttstock i graviditeten. Dagen jag fick veta att Malin var gravid så önskade jag att jag och Peter också skulle få en liten en. Dagen efter gjorde jag ett graviditetstest som visade plus och att jag redan var i 8:e veckan. Nu har de fått sin lilla dotter. Det betyder att det är 5 veckor kvar tills det är dags för mig och Peter. Det blev plötsligt ännu mer verkligt. Jag ska bli mamma. Peter ska bli pappa och vi ska bli en familj.

Längtar så otroligt!

Grattis till er!

Kommentarer
Postat av: helena

jag har också 5 veckor kvar nu! men jag hoppas att den tittar ut redan om 2-3 veckor, hihi. kan knappt ge mig till tåls.
milla var fint! jag skulle vilja ha en liten smilla, men christian vill inte det för att det rimmar på illa..

2007-11-22 @ 21:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0