Skrivkramp

Har suttit hela dagen, nästan, och skrivit in gamla dagboksinlägg från internet i min "humilis lunarstorm dagbok". Kan säga att det tar ett tag. Har över 10 sidor a 20 inlägg kvar. Försöker avsluta mitt medlemskap där men jag vill inte att mina dagboksinlägg ska försvinna. Är sen stor del av ens liv nerskrivet där. Är roligt att ha kvar sånt, till både mig själv och kanske sina barn.

Blir nostalgisk, har kommit till den delen där jag och Peter började flörta med varandra och hemlighets sov ihop. Jag återupplever känslorna jag kände då. Blir extra kär nu.

Idag är det fredag. Funderar på att fara ut en sväng. Har några julklappar att kolla på. Blir inte många köp iår. Vilket bara är bra eftersom att det är lika väl att vi sparar pengarna till det som komma skall.

Idag gick vi in i vecka 36. Nu är det bara 4 veckor kvar! Vi längtar så efter vårt lila under. Eftersom att alla runt omkring oss bara får flickor så känns det ännu mer som att det är dags för en pojk nu, Jag tror på en pojk. Det gör Peter också. Och min mamma. Drömde att jag köpte den fina skjotvästen på lindex till vår lilla son.

Har sovit jätte gott inatt. Mycket tack vare akupunkturen. Fick ju så himla ont efter städningen i onsdags. Därför har vi varit smarta och bokat in nästa besök efter städningen så att jag slipper gå och ha ont så länge. Kommer nog dock att ta ledigt de sista 2 veckorna om jag inte känner en tillräcklig ork för städningen!

Nä nu ska jag röra på mig. Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack, det ska vi ha =) Detsamma till er!

2007-11-30 @ 17:05:59
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se
Postat av: maria

Men guud vad tiden går fort! Redan vecka 36?! Så spännande :)

2007-12-01 @ 18:41:59
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja du har helt rätt. Nu har lilla ebba kommit, 2752 gram och 47 cm lång, så hon är pytteliten hehe.

2007-12-02 @ 16:49:12
URL: http://cinderellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0