Glömde bort

att plugga idag. Eller jag vaknade först vid 10 och hade lite ångest över att jag hade sovit så länge. Men sen så kom jag på mig själv med att det är sjukt att få ångest över något sådant. Så jag låg kvar ytterligare ett tag. Skulle till akupunkturen halv två.

Akupunktur, det är inte sådär jätteskönt. Barnmorskan liknade det med sterila kvaddar, fast sterila kvaddar ska göra väldigt mycket ondare. Somnade igen. Barnmorskan tycker det är jätteroligt att jag känner av det så mycket. Det tyder på att det fungerar. Hon sa att om det visar sig hjälpa så pass bra så kanske vi bara behöver göra akupunktur en gång i veckan. (!!!) Tur att det inte kostar något iallfall (tror jag)

Fick sålt min mobil idag ocksså! Skönt, 1000kronor extra. Borde spara undan dem till något viktigt, lär ju behöva besöka tandläkaren här om ett tag. Alltid lika roligt och dyrt.

Har fått städat och klart både på jobbet och här hemma, också skönt. Nu väntar vi på att tvätten ska bli kvar så att jag kan gå och sova. Imorgon är det redovisning av en uppgift och sen ska vi byta till vinterdäck.

På fredag ska jag nog fara och simma. Måste lämna in alla uppgifter också, det  var ju det jag glömde göra idag.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Heej! Om du ska fara o simma på fredag, kan jag haka på då? Tänkte dra vid 11 halv 12tiden, fast om du ska fara o ska senare kan jag fara senare också.

2007-10-17 @ 22:10:16
Postat av: jenny

hej hej, det börjar hända saker nu va? du har väl inte så länge kvar nu av graviditeten??? =)
Hur känns det nu då när det börjar närma sig?..

Här hemma händer det saker hela tiden.. linnea vände sig från rygg till mage igår :) så stolt :)

hoppas allt e bra med dig annars? sköt om dig! /jenny

2007-10-19 @ 09:31:01
URL: http://www.lilllarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0