Ledig och sjuk

Jag är ledig. Peter är sjuk. Älsklingen har äntligen fått lite sömn. Stackaren har så ont i rygg och höft. Tror hans smärta är som stark foglossning. Men ändå är han så underbar och låter mig gå före hela tiden. Vil du ha massage? Kan jag göra något? Det är min älskling det.

Satt och kollade på kort och hittade ett när jag var i vecka 12. Det var ett tag sedan, fast tiden har gått väldigt fort. Nu är det bara 12  veckor kvar. 12 veckor är ingenting. Kommer ihåg när jag alldeles nyss var helt chockad över att Malin bara hade 12 veckor kvar. Tiden rusar.

Sitter och stör mig på människor som talar ner andra och deras saker bara för att de själva inte kan ha det så eller har råd till det. Folk som bara måste klanka ner för att bygga upp deras egna självkänsla. Det ser inte bra ut.

Mår iallfall bättre idag men har massor av ont i ryggen. Men eftersom att Peter också har ont så ska jag föröka få med mig honom att simma. Tror att det kan vara bra för kroppen. Blir nog inte att jobba idag. Får putta det till helgen istället. Nu är det för mycket smärta i rygg och höfter.

Barnmorskan ringde och väckte mig imorse. Frågade om föräldrakurs. Så det var ju tur att det blir av. Så nu redan den 9/10 börjar första mötet. Först verkade det som att inget skulle bli av men det var ju bra att någon insåg att alla måste få ta del av mötena.

Nu ska jag gå och krypa upp bredvid min älskade och kanske slumra in igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0