Jag...

känner frid i kroppen. Har varit och simmat i 40 minuter och njutit av att vara med mig själv. När jag väl gör något för mig själv så vill jag helst mysa hela dagen.

Har varit och lämnat in moderskapsintyget till försäkringskassan idag men det var för tidigt att anmäla mig för mammapenning. Måste vänta en månad till.

Magen växer hela tiden. Inatt vaknade jag till av att något gjorde riktigt riktigt ont. Kändes som att något sprack eller sträcktes sönder. Skrek för fullt och Peter vaknade och försökte erbjuda mig allt fast han låg och sov. Gick över tackochlov.

image29

Jag ser inte mina fötter nåmer när jag står. Har svårigheter med diverse i duschen. Men bara för att man är gravid så måste man ju hålla ordning på sig. Vissa dagar känner man sig som en stor säck och allt är bara piss. Sen har vi de dagar man känner sig vackrare än någonsin för att man vet att man bär på det underbaraste.

Morgonen var en sån dag där jag störde mig på allt. Tyckte Peter hade tagit smöret på fel sätt och skurit osten helt fel. Sen stod jag där i köket och var arg på mig själv för att jag störde mig på en sån fjantsak. Men sen när älsklingen äntligen kom hem på lunchen så förgyllde han dagen med sin närvaro och sättet han alltid får mig att skratta på.

Ser på reprisen av Idol och försöker att koncentrera mig på att skriva samtidigt. Gud vad många det är som är duktiga! Brukar inte ha problem med att göra flera saker samtidigt men nu går det absolut inte.


Kommentarer
Postat av: Fia

Ja vissa dagar har jag haft upp mot 80st men inte en enda kan skriva nå..

2007-09-24 @ 20:27:11
Postat av: En känd Beundrare

Dax att uppdatera nu..

2007-09-26 @ 16:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0