Klippt och klistrat

Efter att ha kommit hem från Jenny igår så vart jag så sugen på att också fixa iordning i badrummet.  Så jag for till Jala färg för att inhandla sånt som man ska sätta på kakel. (Tog svart och grått och nej, vi har inget kakel) Men Jenny hade inte heller något kakel men det såg ändå bra ut. Så nu har vi fejk kakel i duschen och ovanför elementet. Tyckte att det blev okej och blir man less så är det ju bara att ta bort det.

Ska bli så skönt att ha egen bil i 2veckor. Då känns det som att jag kommer att få mer gjort med skolarbetet. Kan fara iväg redan på torsdag och vara borta hela dagen om jag så vill. Idag ska jag ta itu med Molloys skoluppgift så tar jag resten imorgon.

Har sovit länge idag. Var riktigt trött.  Mina nätter består av drömmar hela tiden. Konstiga drömmar. Men det sägs ju att det är vanligt med konstiga drömmar under graviditeten.
Såg de sista avsnitten av Gilmore girls igår och jag grät. Gillade inte att Rory sa nej till frieriet från Logan. Men älskade att Lorelai och Luke blev ett par igen.

Nä nu ska jag tillbaka till allvaret. Lillen sparkar så!


Gilmore flickorna



Kommentarer
Postat av: Elisabeth

hej hej! så det blev bra med "kaklet" ! inga bilder på det ;)

2007-09-12 @ 11:34:50
Postat av: madde

Jag drömmer också knäppa drömmar hela tiden. Ibland riktiga mardrömmar som att jag blir lämnad av J eller sånt hemskt. Men det är tydligen heeeelt normalt när man är gravid.. :)
du är utmanad - kolla i min blogg

2007-09-12 @ 22:18:07
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Postat av: Fia

jaså det har du..trevligt:P Jo jag har hört det där om att det är ett visst antal år..men om det känns nu har jag inga planer på att plugga vidare..eller jo det skulle vara till kustbevakare men då är det nått annat bidrag man får tydligen..och även om det skulle va csn så har jag ju 3,5år kvar på "min period" så det ska nog gå bra..men men..det är inte lätt att bestämma sig..vad får man för pengar som gravid/mamma?

2007-09-12 @ 23:17:52
URL: http://zophiaa.blogg.se
Postat av: Jenny

Jo vi tog en lulebo i sista minut, men vi fortsätter väl ändå hålla ögonen öppna efter något att köpa:) Kanske skulle ta oss i kragen och ta en fika till veckan om du har tid? :)

2007-09-13 @ 09:39:01
URL: http://fibbz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0