Påsken förbi

och vardagen är här igen. Vi har haft en riktigt bra ledighet. Hela familjen har myst på ordentligt. Är faktiskt inte alls sugen på att ge mig in i skolvärlden igen. Brukar ha svårt att koppla bort skolan men i påsk har den inte alls funnits i tankarna.

Inatt har Tilde sovit själv hela natten i sin stora säng. Jag hann nästan med att bli orolig när jag vaknade. Är absolut inte van vid att ha sovit en hel natt utan att vakna till en enda gång. Hoppas det blir fler sådana nätter.



Sover gott i sin nya säng

  
Mamma brukar också somna

Tilde fick vara hos mormor i måndags. Jag och Peter for och åkte snowboard i måttsund. Vädret var underbart och backen var mjuk som bomull. Vilket gjorde att det inte gjorde ont när jag ramlade. Så jag passade på att sträcka axeln istället.

 
Mamma och Pappa busar på måttsund

Vi har även hunnit med att vara i Piteå och hälsa på mina kusiner. Fast vi låtsas att det är Tildes kusiner. Hon har ju inga. Det tyckte vi var jätteroligt. Speciellt Tilde som blev uppassad hela dagen lång.


De klädde ut mig till prinsessa


Och Pontus skyddade mig mot allt ont.


Fast han hann med att somna innan han hann rädda mig från mamma som klädde ut mig till hund. Uff, vad pinsamt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, jag älskar hundbilden:) Hon är nog den finaste ungen som finns:)

Hoppas vi ses snart. Hade gärna tajmat in en luletripp i sommar samtidigt som Moa om hon ska upp.

2009-04-15 @ 15:58:56
Postat av: Wifie

haha men gud vad roligt! :D Så söt hon är lilla T!

2009-04-15 @ 21:21:51
URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Näää va söt hon är! Jag är en sån stolt moster till världens finaste Tilde! :)

pussa på henne från mig!

2009-04-17 @ 17:25:11
URL: http://linnbstrm.wordpress.com
Postat av: Fru Evelina

hihi vilka liten sötnos :-D

2009-04-17 @ 18:13:16
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: helena

haha, åh så söt hund!

2009-04-19 @ 16:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0