Godaste grytan och gnälligaste dagen

Tilde har gråtit nästan nonstop sedan hon kom hem från dagis. Det är sjukt vad trötthet kan göra mycket.
Jag kämpade med att få upp henne imorse och det tog sin tid. 10 timmars sömn räcker helt enkelt inte.
Ikväll blev det läggdags redan halv sju. Längre hade inte mitt huvud orkat. Säkerligen inte hennes heller. Det är ju tungt att gråta.

Dagen har spenderats på skidor i persön. Mellan åtta och två har jag lett mellanstadiet genom en utan flertalet stationer. Det är svårt att vara vikarie för en hel skola där man aldrig har träffat någon förut och dessutom göra det på skidor. Mycket friskluft om inte annat.
Imorgon tar jag barn från furupark till badhuset. Älskar variationen.

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0