Hemma och påväg..

Bussen går om 20 minuter och har absolut inget att göra. Det är vanligt på morgonen för mig. Kliver på något sätt alltid upp för tidigt.
Hade det jätte bra hos pappa och var kul att träffa honom och alla andra. Men samtidigt är det så skönt att komma hem. Jag saknade Peter något ovanligt mycket. Nu är det inte heller länge kvar tills köket blir klart. På Onsdagen ska jag storstäda bort de senaste veckornas skit. Ska bli så skönt att få ha ett fullt funktionellt hem.
Mamma, den underbare ska köpa utemöbler åt mig och Peter så nu kommer vi även få det hur fint som helst ute på balkongen där jag och Peter skall var hela sommaren.
Distanskursen Utomhuspedagogik i Kiruna blev inte inställd så troligtvis kommer jag att gå den. Fotvandring i abisko hade ju varit göör kul! Vi får bara hoppas på att det kommer lösa sig med jobbet.
Och åt Peter håller vi alla tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0