Pappa Fyller 50!

Är i Kiruna och firar min far som fyller 50. Som vanligt så skriver jag att tiden går väldigt fort. Alla saker som jag köpte på IKEA passade suveränt in i pappas lägenhet och höjde standarden några snäpp. Jag känner mig mäkta nöjd måste jag säga.
Idag har farmor, farfar, farbror Johan och mina kusiner, Nathalie, Celinn och Cindy varit här och firat. Blev många fina presenter och massor av tårta och bullar.
Har även dragit pappa på stan för att köpa honom en ny tröja. Vi har nyss ätit kinamat som Peter hade älskat då den var alldeles för stark, men god.
Saknar MIN Peter där hemma. Helt sjukt vad man saknar när man är borta. Han är så duktig och jobbar på med köket. Nu har vi tillochmed vatten så nu blir det inget mer diskande på toaletten iallafall. Gud så skönt! 

Nä nu ska jag dricka en bacardi breezer och koppla av. Ha en fortsatt trevlig helg!

                      

Kommentarer
Postat av: Mallan

Tack för de uppmuntrande orden :) Skulle bara säga att jag är grymt nyfiken på hur ert kök ser ut. Du måste lägga upp lite pics sen! Kram

2007-04-23 @ 17:48:19
URL: http://baramalin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0