StoryLine är väldigt givande

Storyline arbetet i skolan idag rockade! Det var skit kul att bilda en egen familj och historia om hur vi gick från nomader till att bli bofasta. Sedan byggde vi upp våra egna samhällen under 1890 talet. Jätte roligt och ideerikt. Något jag som lärare kommer att använda mig utav i fortsättningen.  Jag gjorde en ung flicka som hade barn och skulle giftas bort då hon hade haft sex innan äktenskapet. hehe.
Är inne i den deppiga perioden och är  arg på det mesta, less på viktuppgången också men det är ju såå gott med godis och snask! Tycker nog mest synd om Peter.
Har sett att resorna har börjat dra igång också. Det är inte lång tid kvar nu!
Nu är det påsklov för min del och jag har inte så mycket att tänka på förutom tentan och b - uppsatsen som inte skall vara förren i maj. Alltså har jag det rätt lugnt.




Kommentarer
Postat av: Mallan

Hihi vilka roliga gubbar du gjorde! Tycker med det var väldigt givande med storyline :) Föresten får du inte glömma bort min fest 13e april, skulle va så kul om du kom! kram

2007-04-03 @ 19:30:01
URL: http://baramalin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0