Är farligt att släppa lös mig på stan!

Kan ju fan inte gå på stan utan att handla något. I vanliga fall när det bara gällde mig så gick det väl okay, det är ju inte alltid man hittar något som passar. Men nu! Nu kan jag ju handla saker åt den lille hela tiden.
Hittade en så himla söt tröja på Åhlens som jag bara vart tvungen att handla. Hade helst köpt någon klänning också ifall det skulle bli en flicka. De fanns massor av svarta fina klädesplagg. Blev att köpa en mössa till mig själv så att jag kan matcha vagnen med det svart/vita=)

Innan jag for in så tog jag mig i kragen och beställde den stickade cardigan också. Så nu får jag ge mig! Inget mer handlande! Peter jobbar över idag, ska fixa till bilen så att allt är bra. Vi kollar ju runt efter en kombi.

Har ont som vanligt men det är väl något jag inte längre behöver nämna utan mer något som börjar vara självklart. Är trött så jag ska gå och sova.

Kommentarer
Postat av: madde

Åh jag är lika shopping galen som du :) det är SÅ kul. Vi har varit på ikea idag och spenderat massor med pengar och till veckan blir det att köpa några nya kläder till mig. :) både bebban och tilde har fått massor på sistone:)

2007-09-01 @ 00:15:49
URL: http://tildesmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0