Familjeliv

Sandra berättade om en tråd på familjeliv. Tjejer från Luleå som också ska ha barn kring årsskiftet ska träffas för att fika.
Tycker jag ska bli väldigt trevligt måste jag säga. Ska bli skönt att få träffa folk som också är gravida som man kan prata av sig med.

Har haft sån jävla huvudvärk hur länge som helst nu. MVC säger att jag dricker för lite men det kan inte bero på det. Dricker vatten hela tiden. Det jag inte heller kan förstå är hur hon kan säga att jag ska äta järntabletter när hon inte ens tar ett stick i fingret. Hur vet hon om jag behöver äta järn eller inte?!

Är redan less på att varal ledig! Har inget att göra och det är hela 25 dagar kvar tills skolan börjar, om man räknar med helgerna alltså. Är så tråkigt när älsklingen jobbar, Klockan är nu tre och jag har ingen aning och vad jag ska pyssla med fram till 16.30!

Inga serier finns det heller som jag känner för just nu. Har nyss sett Kyle XY. Alla de andra börjar först i september.


Kommentarer
Postat av: madde

Oj vad du hade hunnit skriva sen jag var på internet sist! Flitigt=)
Jag håller med om att lindex fått mycket fint. Jag hade kunnat köpa allt om jag hade råd, men den här gången var det Tilde och jag som fick lite nytt. Bebisen ska få nästa månad... =)
Kul att du varit hos BM! Jag var på läkartid idag och blev sjukskriven. Stressar för mycket och får sammandragningar så hon tyckte det var absolut nödvändigt med en sjukskrivning. Känns skönt med hjälp hemma.
Hoppas allt är bra!
/Madde

2007-08-08 @ 21:59:21
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Postat av: Sandra

Ja det är ju sant, dom är väl för slöa för att kolla. Så då ger dom det bara till alla istället hehe! Får hoppas att vädret håller sig såhär så att det inte börjar regna ikväll. Det är ju inte så himla roligt! Men vi hörs sen!

2007-08-09 @ 13:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0