Jag älskar mitt hem!

Allt är precis som jag vill ha det. Finns inget jag vill ändra på nå mer. Speciellt nu när hösten och dess mörker träder in. Jag älskar de mörka i vårt hem mot det mörka på utsidan som tänds upp av de flammande ljusen.

Har traskat runt på stan hela dagen vilket känns i fogarna. Har köpt en jacka som jag har räknat med att jag kan ha ett tag. Får dock just igen den över magen men har planerat att ha den öppen fram till i november någon gång.
Jackan var bara så jäkla snygg och billig så att jag inte kunde motså. Kommer att kunna använda den sen efter graviditeten också.

Ser Top Model 8 nu varje dag men tycker att det är lite tråkigt att den är varje dag och inte en gång i veckan. Men idag är det iallfall project runway!

Återkommer!

Kommentarer
Postat av: madde

Åh dessa humörsvängningar.. tro mig jag vet! Här grinas det också titt som tätt för allt och absolut ingenting. Det värsta är att det inte går över när man fått barn heller utan man är minst lika "konstig" när man ammar.. ;)
Vad härligt att du är nöjd över hemmet. Jag är just nu inte nöjd alls. Vi håller på att göra höstfint för fullt. Gardiner ska bytas, lampor ska bytas, det ska möbleras och det ska städas och göras fint. Men snart så, snart är jag nöjd =)

2007-08-29 @ 22:41:39
URL: http://tildesmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0