Kalaskväll

Enligt mamma så är det helt normalt att man vill fixa och dona när man är gravid. Man vill göra iordning för det kommande. Jag längtar så oerhört, mer och mer för var dag som går.

Var på Luleålkalaset igår. Hade mycket trevligare än vad jag trodde att jag skulle ha. Tur att man är nykter så man håller koll på allt folk som irrar runt omkring en. Det är inte så många som bryr sig om man är gravid eller inte och puttar på en iallfall. Inte för att det syns så mycket på mig, men såg att många andra var utsatta för "tortyren".
Peter drack några öl och vart berusad. Jag drack en alkoholfri carlsberg men var tvungen att hälla ut den efter ett tag. Blir nästan som att man lurar sig själv att man blir onykter på grund av ölsmaken och stämningen. Måste säga att det är fruktansvärt skönt att vara nykter, man känner sig fresch och frisk och är absolut inte bakfull som många andra. (Där har du piken älskling)

Ska gå idag också, fast lillasyster ska med. Kommer fara in och ut några gånger. Är tröttsamt att gå runt hela tiden + att Peter inte alls är sugen på att gå. Ska inte glömma att ta med kameran idag iallfall.

Har laddat ner hela första säsongen av Weeds och köpt 24 säsong 5 och Frasier säsong 3. Så nu har jag iallfall att göra när Peter börjar jobba igen. Kommer väl att bli knäpp här hemma. Men jag får inte glömma att jag ska börja röra på mig också. Om jag inte vill att foglossningen ska bli värre så är det bra att cykla.

Vet inte om det är något mer att tillägga. Ha en bra kalaskväll!

Kommentarer
Postat av: madde

Hoppas ni hade trevligt på kalaset! :) Vi hade kul. Fastnade i Wallmanstältet nästan hela kvällen. Håller med om att det är skönt att vara nykter. Inte det minsta bakfull idag.

2007-08-05 @ 10:26:12
URL: http://tildesmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0