Kiruna

Sitter hos pappa. Eller jag snarare spriner runt. Är mitt i matlagningen. Blir samma som igår då det var så himla gott. Vart plötsligt sugen på köttfärslimpa men då både jag och Peter insåg att jag var alldeles för slö för att fixa köttfärslimpa så fick det bli köttbullar istället. Köttbullar med brunssås och potatis. Det smakar underbart.

Har varit och hälsat på hos Malin också, gud så fint de hade det. Och ni ska se hennes mage! Och jag som har gått omkring och varit så stolt för min. Såg ju enbart tjock ut om man jämförde med hennes fina gravidmage. Tycker lite synd om dig Malin som kommer att behöva vara utan din David. Saknar Peter efter bara 1 dag.

Roligt med så många kommentarer och att så många har börjat läsa bloggen, det ökar stadigt varje dag!
Har just kommit på att jag inte har några internetadresser med mig. Vilket tragiskt betyder att jag inte kommer att kunna läsa mina favoritbloggar.

Nä nu måste jag fortsätta med matlagningen, återkommer!

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi va gullig du är :) Du ska se att din mage blir fint rund om några veckor! Tycker också synd om mig själv :) Kul att du var förbi!! Syns nästa vecka!

2007-08-22 @ 18:58:20
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se
Postat av: Sandra

Jo jag har läst det, har bara inte idats skriva upp mig på listan ännu hehe! Men självklart ska jag med! Men jag tycker för det att vi kan hitta på nånting ändå nån dag hehe! 15 veckor är ju en evighet, snarare 15 år känns det som! Och det är väääldigt länge hehe! Nu ska jag försöka cykla in till stan o försöka att inte dö av utmattning haha!

2007-08-23 @ 14:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0