Ljuvligt!

Har tagit mig ett ångande hett bad. Har inte badat badkar på flera år. Det är det skönaste jag har varit med om på länge. All värk i kroppen försvann och jag känner mig som pånyttfödd.



I morgon åker jag hem till Luleå igen. Och det ska bli så skönt! Jag saknar Peter, är som alltid mer kär i han när jag är är ifrån honom.
Antagligen beroende på graviditeten så irriterar jag mig mer på min far över hans skämt. Min far är en sån man som ska skämtas/retas över allt. Annars är jag van men nu går det bara inte.

Har lagat tortelini med mögelostsås åt farmor och farfar idag. Farfar gillade det medan farmor bara åt. Pappa tyckte nog det var lika gott som jag gör.

Ikväll blir det en till lugn dag med tv tittande, är ändå rätt skönt trots att myrorna i kroppen vill göra något helt annat.
Ser ut som att det blir en till fika med de blivande mammorna nästa vecka. Ska bli skoj.

Blir att köpa babyskyddet på lördag. Pappa skulle sponsra och han har gett pengar för hela. Så det känns ju jättebra. Hoppas även att H&M höskollektion har kommit hem nu för jag behöver något att ha på min överdel!

Ha en fortsatt trevlig kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: jenny

jasså så du håller till i Kiruna nu du :) hehe kan vara skönt att komma bort från lule ett tag, det kan ja tänka mej :)
men saknar gubben det förstår ja att du gör.. ja å min gubbe har inte varit ifrån varandra mer än 2 dagar hehehe mer än så får det inte bli hahah
hur e det annars då? allt bra med magen? känner du att det sparka mycket eller??

2007-08-23 @ 21:46:11
URL: http://lilllarsson.blogg.se
Postat av: Jenny F

Åhh så fin mage du har, hoppas att allt går som de ska och att ni mår bra??!!
hör av dig om du vill fika :)

2007-08-24 @ 10:19:24
URL: http://fibbz.blogg.se
Postat av: madde

Skönt med miljöombyte ibland :) Fast det är klart att man ibland inte har tålamod med sina föräldrar. Jag är jättestingslig av mig nu som gravid. Tål ingenting. Börjar bara grina :)

2007-08-24 @ 11:25:15
URL: http://tildesmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0