NU ska jag sätta igång!

Har hela tiden tänkt att jag ska spela musik för den lille i magen. Man har läst mycket att det lugnar senare när de har kommit ut.

Har funderat och funderat vad jag vill lyssna på. Någor som jag själv älskar och som är passande för bejbisen.
Sen föll det sig självklart att det får bli en av den bästa. Norah Jones - Feels like home. En skiva som redan är väldigt nött men som säkert inte mår illa av att bli ännu mer använd.
Börjar där och får se om jag utökar med fler skivor senare.



Var både trevligt och gott på waldorf igår. Typiskt för mig så valde jag samma som alltid, något jag alltid gör på kinarestauranger, vågar aldrig prova på något nytt.
Vi får hoppas att folket runt omkring oss inte hörde våra fina samtalsämnen.

Har inga planer inför helgen. Hade velat fara till Piteå och bada men ekonomin tillåter inte det nöjet just för tillfället.
Vill även börja göra iordning pärmar till bejbisen. Om hur mamma och pappa träffades och annan rolig information som kan finnas i sånna pärmar man kan köpa. Det är bara det att minnet sätter käppar ihjulet. Så om det är någon som vet vad man kan ha för rolig information så får ni gärna ge några tips.
Måste även köpa färg till skrivaren och några fina klistermärken.

Vaknade inatt av att Peter hade bytt plats med mig och lagt sig på MIN sida av sängen. Allt känndes helt fel i sömnen så jag kunde inte fortsätta sova. Blev tvungen att be han flytta på sig, stackaren!

Jobbade igår så helgen är iallfall fri men vad jag kan göra nu har jag ingen aning om.

Kommentarer
Postat av: Malin

Har du läst boken "på smällen- från A till bebis"? Hade som för mig att du beställt den. Funderade på att gå och låna den, har hört att den ska verka bra visst!
Gullig du är som spelar mysmusik för bebisen :)

2007-08-17 @ 11:35:18
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0