Risgrynsgröt

Är grymt sugen på risgrynsgröt med socker, kanel och mjölk.
Var nyss sugen  på rommerska bågar men har redan tröttnat. Nu vill jag ha risgrönsgröt!



Ser på 3lbs. Är riktigt bra.
Det riktiga livet börjar imorgon igen. Peter går tillbaka till jobbet och rutiner med så som mat och kvällstider kommer att börja gälla igen. Gud så skönt.

Imorgon ska vi till barnmorskan för andra gången. Vet inte riktig vad som ska kollas, men har läst att man oftast brukar få järntillskott och moderskapsintyg. Hur som helst så ska det bli skoj.
Köpte senaste Amelia - vänta barn. En jätte bra tidning. Massor att läsa och massor av tips på vad som kan vara bra att tänka på. Tidningen inkluderar även fadern vilket jag tycker är jätte bra.

Det jag funderar över är om babyn ska sova med kudde eller inte. Står olika på varje ställe. Är väl en sån sak man kan ta upp med en barnmorska om ett tag.

Oj, nu börjar det igen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men åhh, nu blev jag ju jäääkligt sugen på risgrynsgröt!! Ditt fel, nu tycker inte jag om dig längre!

2007-08-05 @ 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0